Consumentenbond.nl

Vodafone rekening

• 30 september 2015
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Beste allemaal,

Vorige week heb ik een brief ontvangen van de bewoners van het huis waar ik voorheen woonde. In deze brief werd mij (nogmaals) verzocht een bedrag van 24,87 te betalen aan Vodafone. Het zou hier gaan om kosten die te maken hebben met het beëindigen van mijn contract. Op dit moment heb ik dan ook geen contract bij Vodafone en ben ik dus heel benieuwd naar de oorzaak van deze kosten. Er wordt mij verwezen naar My Vodafone, maar hier heb ik geen account meer en kan ik dus niet op.

Ik ben in meerdere winkels geweest; De winkel waar ik het contract heb afgesloten (Ritel Waalwijk) en de Vodafone winkel in Waalwijk, maar nergens kunnen ze mij vertellen waar deze kosten vandaan komen. Ook probeer ik al dagen contact te krijgen via de telefoon. Ik heb al meer dan 30 keer gebeld, met verschillende telefoons en naar verschillende contactnummers, maar zonder succes. Steeds krijg ik (van een bandje) te horen dat het druk is en wordt de hoorn opgegooid.

Nu is dit op zichzelf nog niet zo erg, maar er wordt in de brief die ik nét ontvangen heb (omdat ik op een ander adres woon) gedreigd dat er 40 euro extra in rekening gebracht wordt als ik het bedrag niet vandaag (30 september) betaald heb. Ook heb ik dit verhaal in een mail naar Vodafone verstuurd, maar dit kan tien dagen duren voor het in behandeling genomen wordt.Ik vind het een hele rare gang van zaken dat mij gevraagd wordt een bedrag te betalen, zonder dat ik kan zien waar dit bedrag vandaan komt. En bovendien dat alle contact die ik zoek met Vodafone mij geen opheldering kan geven, of dat ik niet eens iemand aan de lijn krijg.Is er iemand anders die hier ervaring mee heeft, of zijn er mensen met tips wat ik het beste kan doen?Ik ben namelijk niet van plan zomaar te gaan betalen, ondanks dat het bedrag niet toren hoog is.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ik denk dat het kan helpen als u uw veerhaal ook zet op/kopieert naar Klachtenkompas.nl .
Bedankt, dat zal ik doen!

Ik denk dat het kan helpen als u uw veerhaal ook zet op/kopieert naar Klachtenkompas.nl .

Geplaatst door R. Teeuwen op Sep 30, 2015.

Reageer