Consumentenbond.nl

Vodafone update policy Android

• 15 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

Ik probeer al een tijdje de update los te peuteren bij Vodafone voor mijn Samsung Galaxy S7 Edge. Mijn laatste beveiligingspatch is van mei 2017. Niemand bij Vodafone kan mij helpen. Ik daarom bij Vodafone een forum discussie gestart en wat blijkt: er zijn veel meer klachten. Maar ondanks dat beweegt Vodafone niet.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Misschien helpt het om het ook even op klachtenkompas.nl te zetten
Ik probeer al een tijdje de update los te peuteren bij Vodafone voor mijn Samsung Galaxy S7 Edge. Mijn laatste beveiligingspatch is van mei 2017. Niemand bij Vodafone kan mij helpen. Ik daarom bij Vodafone een forum discussie gestart en wat blijkt: er zijn veel meer klachten. Maar ondanks dat beweegt Vodafone niet.

Veel meer klachten? Ik zie maar 3 anderen met dezelfde klacht https://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Ik-krijg-geen-updates-meer-op-mijn-s7-edge-Beveiligingspatch-is/td-p/285450
Op 5 miljoen abonnees een te verwaarlozen aantal.

Als je updates sneller wilt, kun je beter een los toestel in de winkel kopen.
Reputatie 2
Badge +3
@Arts0130 Dank voor je signaal. We zag in het verleden ook al verschillen tussen Samsungtelefoons bij Vodafone gekocht en los gekocht. Samsung heeft ons ook wel eens voorbeelden gegeven dat Vodafone sneller updatet dan Samsung zelf. Ik noem jouw geval met de S7 Edge in ieder geval ook even met ons campagneteam Updaten!

Reageer