Consumentenbond.nl

Vogels TV muurbeugel

• 10 januari 2015
  • 1 reactie
  • 726 Bekeken

Badge
Wij zijn in het bezit van een RC 355 elektrische muurbeugel van Vogels die is aangeschaft in 2010- of 2011. Een aankoopbon was niet meer in mijn bezit. De muurbeugel raakte defect en ik besloot om zelf te kijken of ik deze kon repareren. Het probleem werd veroorzaakt door een gebroken tandriempje. Ik heb een foto van de betreffende onderdelen gemaakt en deze met het verzoek om mij een nieuw tandriempje toe te sturen (kopen). De volgende dag werd ik telefonisch benaderd met de mededeling dat Vogels dit onderdeel niet kon leveren maar als alternatief mij een nieuwe RC355 zou toe sturen deze muurbeugel heeft een verkoopprijs van €299,-. Dit noem ik nu SERVICE geven met een HOOFDLETTER. Vandaar deze pluim

1 reactie

Goede service van Vogel's zeg! En erg leuk om een positief geluid te horen op onze community! Mijn favoriete rubiek in de Consumentengids is stiekem ook de rubriek 'Aardig' 😆

Ik was zelf afgelopen weekend erg blij dat ik na het grondig opruimen van m'n huis met alles terecht kon bij kringloopwinkel Het Goed. Ook met oude kleren en boeken! Er hing ook wel een bord dat ze dat allemaal aannemen, maar ik wist het niet en was blij verrast dat ik alles in ÉÉn keer kwijt was!

Nog iemand een 'aardig-momentje' om te delen?

Reageer