Vooraf gebouwde gaming-pc kopen voor gebruik met Steam + Oculus?

• 13 March 2022
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Eventuele vooraf gebouwde gaming-pc-suggesties voor een 10-jarige die Oculus wil kunnen gebruiken met de meeste games op Steam (vaag, ik weet het)? Budget is $ 1200,-. Merken om naar te kijken, wegblijven?

Ik bouw normaal mijn eigen pc's, maar dit is voor een familielid in een ander deel van het land -- ik wil geen verzending + technische ondersteuning + enz. lange afstand doen. Bedankt voor alle hulp .... het is lang geleden dat ik een vooraf gebouwde machine heb gekocht.

(Ook, sorry als ik de verkeerde koptag heb gebruikt - deze sub bleef mijn bericht verwijderen, maar vertelde me niet wat de header-tags waren die ik zou moeten gebruiken? Ik kan niet eens een lijst vinden of wat ITG betekent , zelfs in het automatische antwoord van de bot terug naar mij? fyi)

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Je zou eens kunnen zoeken op “oculus ready game pc” of “vr ready game pc”

Coolblue heeft al een speciale selectie daarvoor: Game PC geschikt voor VR kopen

Tevens dit gevonden: VR Ready Game PC's - Gaming systemen

Succes!

Reputatie 6
Badge +4

Een gaming pc voor dit bedrag kan helaas niets zijn. Een beetje processor of videokaart komt al redelijk in de buurt van het budget en dan moet er nog een moederbord, kast, geluidskaart, koeler,. geheugen, SSD enz bij. Dit wordt een gewone consumenten pc die toevallig wat spelletjes kan draaien.

Eventuele vooraf gebouwde gaming-pc-suggesties voor een 10-jarige die Oculus wil kunnen gebruiken met de meeste games op Steam (vaag, ik weet het)? Budget is $ 1200,-. Merken om naar te kijken, wegblijven https://100001.onl/?

Ik bouw normaal mijn eigen pc's, maar dit is voor een familielid in een ander deel van het land -- ik wil geen verzending + technische ondersteuning + enz. lange afstand doen. Bedankt voor alle hulp https://1921681254.mx/.... het is lang geleden dat ik een vooraf gebouwde machine heb gekocht.

(Ook, sorry als ik de verkeerde koptag heb gebruikt - deze sub bleef mijn bericht verwijderen, maar vertelde me niet wat de header-tags waren die ik zou moeten gebruiken? Ik kan niet eens een lijst vinden of wat ITG betekent , zelfs in het automatische antwoord van de bot terug naar mij? fyi)

I got this,..

Reageer