Consumentenbond.nl
Beantwoord

Wanneer word T Mobile Thuis opgenomen in de test ?. Ik denk dat dit erg belangrijk is gezien de toch wel vele ervaringen op Google..

Badge
TMobile Thuis is er nog niet erg lang Voorheen Vodafone. Nu is er een overname van Tele2 las ik. Ik houd mijn hart vast nog groter ze kunnen het nu al niet aan om de klachten af te handelen. Er zijn zoveel problemen met het T Mobile Thuis pakket. Google en j kunt genoeg lezen. Ik denk dat het tijd word er eens critisch gekeken word. Er gaat zoveel fout daar. Ik ga zodra mijn Abo af is na meer dan 25 jaar weg bij hun. Ben al die jaren mobiel klant maar wat nu gebeurd met het T Mobile Thuis Abo is te erg.
Ik hoop dat jullie er critisch naar gaan kijken en in de test opnemen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 want als je erachter komt hoe he slecht het werkt zit je eraan vast.
icon

Beste antwoord door Silvia_Smit 12 februari 2018, 14:30

@Janssen18 Wij doen regelmatig onderzoek naar de ervaringen van consumenten met hun vaste provider en mobiele provider.
Van T-Mobile Thuis, 'vaste' markt (vast internet, tv en vast bellen) hebben we helaas niet voldoende ervaringen/waarnemingen om een betrouwbaar oordeel te geven. Daarom staan ze niet in de tabel van het laatste kwartaal. Van T-Mobile op de 'mobiele' (mobiel bellen & internet) markt hebben we wel testresultaten.

In een ander topic over T-Mobile kun je lezen dat er recent weer wat klachten zijn over T-Mobile Thuis. Ik heb contact met hen over een oplossing.
Heb jij je klachten al op ons klachtenkompas gezet?
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
De logica ontgaat me ten enenmale.
Badge
Ik kan nergens een objectieve beoordeling of test vinden. Wat er is komt van T Mobile vandaan. Was die er wel had het mij geholpen bij mijn keuze ennhad ik wellicht een andere betere provider gekozen. Dus wat ik vraag is een objectieve test. Dus dat T Mobile meegenomen word in jullie provider test.
Reputatie 3
Badge +4
@Janssen18 Wij doen regelmatig onderzoek naar de ervaringen van consumenten met hun vaste provider en mobiele provider.
Van T-Mobile Thuis, 'vaste' markt (vast internet, tv en vast bellen) hebben we helaas niet voldoende ervaringen/waarnemingen om een betrouwbaar oordeel te geven. Daarom staan ze niet in de tabel van het laatste kwartaal. Van T-Mobile op de 'mobiele' (mobiel bellen & internet) markt hebben we wel testresultaten.

In een ander topic over T-Mobile kun je lezen dat er recent weer wat klachten zijn over T-Mobile Thuis. Ik heb contact met hen over een oplossing.
Heb jij je klachten al op ons klachtenkompas gezet?
Badge
Ik heb het al geplaatst bij klacht.nl en ben al een poes in gesprek met T Mobile Thuis. Ik heb gevraagd om ontbinding van Abo. Ze komen met van alles zaken om het zogenaamd op te lossen maar het ene na het andere gaat fout. Nu weer sturen ze me een switch met een brief om de oude terug te sturen. Maar iets wat ik niet heb kan ik niet terug sturen. Ik lees dat dit vaker voorkomt en mensen dan het niet geroutineerde apparaat moeten betalen. Ik vertrouw niks meer want er gaat veel mis en de klant is de boosdoener en zit ermee. Ze kunnen niet oplossen dat de Abo in de winkel met leugens verkocht worden dus alleen het Abo beëindigen is voor mij de enige oplossing en zekers als men toegeeft dat het gebeurd. Verkopers dit doen om de bonus binnen te halen. Kortom ik wil niet meer in gesprek met T Mobile, het is lang genoeg geweest sinds weken. In september zeg ik zowel mijn Mobiel als T Mobiel Thuis op. Was meer als 25 jaar klant.
Reputatie 7
Badge +7
Vervelend om te horen dat het zo moeizaam gaat @Janssen18.
Heeft T-Mobile al gereageerd op je klacht op www.klacht.nl?
Reputatie 7
@Monique van de Beek Op klacht.nl?
Reputatie 6
Badge +6
@A. Deen : "Ik heb het al geplaatst bij klacht.nl en ben al een poes in gesprek met T Mobile Thuis."

@Janssen18 : Geheel objectief 😉 kan ik je vertellen dat jouw klacht plaatsen op klachtenkompas.nl ook goed kan werken. T-Mobile is aangesloten en zeer actief op Klachtenkompas.
Badge
Ja al een paar maal en ze hebben me 1 maand korting gegeven en het internet omhoog gezet. Maar dat is een fractie van mijn klacht. Wat ze bieden aan mogelijkheden wat betreft de tv is totaal niet wat ik wenste en ook met gerichte vragen aan de verkoper stelde en aan gaf. Door de medewerker van de helpdesk word ook toegegeven dat door het Bonus systeem de verkopers met onjuiste info Abo verkopen. Het internet is instabiel, bereik in huis slecht. Met mijn Galaxy J3 kom ik op alle modems op de wifi alleen niet op dat van TMobile. Na heel veel bellen en chatten en over en weer sturen was het dat zij het niet konden oplossen. Raar ze verkopen de toestellen zelf en het probleem is bekend bij veel providers die er een oplossing voor hebben. Maar voor T Mobile is dit probleem nieuw. Nu ineens is het opgelost nadat zij iets gedaan hebben in het modem op afstand,, wat geen idee.
Er zijn maar 2 uitgangen op de modem die werken. Kreeg na een klacht erover een switch toegestuurd met een brief of ik de oude wil terugsturen. Welke oude ??? Dan lees ik dat dit wel vaker gebeurd en mensen erna een rekening krijgen van iets wat ze niet terug kunnen sturen. Dit bij T Mobile aangegeven maar ze reageren niet eens meer.
De tv geregeld zwart beeld, blokken, freeze en ik ben 1 van de vele die deze klacht hebben. Krijg je weer een heel verhaal na lang wachten van de helpdesk wat je moet doen. Ben je weer uren bezig met bellen en dingen proberen en aanhoren. En oplossen nee hoor. En zo ben je constant bezig om dat te krijgen waar je voor betaald en helaas levert het alleen frustratie en hoge telefoon rekeningen op. En als ik google op sites regent het van dezelfde soort klachten en blijkt dat T Mobile niet in staat is het op te lossen.
Bij de helpdesk zijn ze onkundig en vinden het soms grappig als je een storing meld.
Ze kunnen mijn probleem oplossen door mijn Abo te ontbinden zonder kosten en want ze erkennen dat verkopers in de winkels liegen om abo' s te verkopen zodat ze de bonus vangen.Hun diensten zijn slecht zeker geen 51 euro waard voor het minimale (ik heb alles wat ik stop kon zetten uitgezet aan extra opties) . En dan nog niet te spreken over de lange wachttijden en onkundig en helpdesk en zeer slecht onderlinge communicatie. Dus voor mij geen T Mobile en ik hoop echt dat er opm korte termijn naar gekeken gaat worden naar de klachten en de kwaliteit. Ik houd me vast nu Tele2 er ook nog bij komt......

Reageer