Consumentenbond.nl
Beantwoord

Wanneer wordt de LG 55EF950V getest?

• 12 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Deze site laat nog steeds de vorige generatie OLED tv's zien. Wanneer komen er tests van de huidige generatie?
icon

Beste antwoord door cville 22 oktober 2015, 14:28

Duidelijk antwoord; bedankt. Vergeet vooral niet naar de in het AV forum genoemde problemen te kijken.

We zijn zeker van plan de nieuwe OLED-tv's van LG te gaan testen! De testresultaten van de 55EG920V verwacht ik begin december op onze website, deze tv staat nu in ons lab voor de test. De 55EF950V wordt ook gekocht in de winkel, ik weet nog niet zeker wanneer de testresultaten er zijn, maar ik verwacht een maand later, begin januari.

Overigens testen wij televisies in internationaal verband, samen met zusterorganisaties uit heel Europa. De Duitse organisatie Stiftung Warentest is één van die partners, dus je zult op hun website dan ook dezelfde geteste televisies vinden als op onze website.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt!

Groet,Irene

Geplaatst door Irene J. op Okt 21, 2015.
Bekijk origineel

4 reacties

Misschien moet u eens graven in de allernieuwste tests van de Stiftung Warentest? Bij deze consumentenbond hoeft u niet lid te zijn, maar kunt u losse tests tegen een zeer geringe vergoeding opvragen.......

Kunt u terugmelden of u hier gebruik van heeft gemaakt en/of iets gevonden heeft? Alvast bedankt!

https://www.test.de/Fernseher-im-Test-1629201-0/?m...

http://reviews.lcdtvbuyingguide.com/lg-lcd-tv/lg-55ef9500.html

Ik heb naar de genoemde site gekeken maar daar is deze TV niet getest.
We zijn zeker van plan de nieuwe OLED-tv's van LG te gaan testen! De testresultaten van de 55EG920V verwacht ik begin december op onze website, deze tv staat nu in ons lab voor de test. De 55EF950V wordt ook gekocht in de winkel, ik weet nog niet zeker wanneer de testresultaten er zijn, maar ik verwacht een maand later, begin januari.

Overigens testen wij televisies in internationaal verband, samen met zusterorganisaties uit heel Europa. De Duitse organisatie Stiftung Warentest is één van die partners, dus je zult op hun website dan ook dezelfde geteste televisies vinden als op onze website.

Groet,Irene
Duidelijk antwoord; bedankt. Vergeet vooral niet naar de in het AV forum genoemde problemen te kijken.

Groet,Irene

Geplaatst door Irene J. op Okt 21, 2015.

Reageer