Wat zijn jouw wensen voor het nieuwe Ziggo (na overname door UPC)?

Badge +2

De kogel is door de kerk: UPC en Ziggo gaan samen verder. Wij roepen het nieuwe Ziggo op om hun klanten optimaal te laten profiteren van deze overname door nieuwe pakketten samen te stellen met het beste van hun huidige pakketten.

Ben je nu klant van UPC of Ziggo? Dan verandert er niet direct iets. Achter de schermen wordt wel hard gewerkt om beide bedrijven samen te voegen. Wij helpen het nieuwe Ziggo graag daarbij en hebben ook jouw hulp nodig daarvoor!

We hebben vier wensen voor digitale tv op een rij gezet:

Lees hier meer over onze wensen en steun onze actie.

Wat vind jij dat het nieuwe Ziggo moet aanpassen in zijn pakketten? Heb jij nog andere wensen? Misschien ook voor internet of telefonie? Laat het weten in een reactie, zodat het nieuwe Ziggo precies weet waar ze volgens hun klanten aan moeten werken!

Update 19 januari 2015:

Dit zijn de al genoemde nieuwe wensen:

Horizon mediabox okÉ, maar alleen als optie, niet als verplichte keuze (Danny, Y Bloemhof) De huidige Horizon TV app van UPC ook voor Ziggo klanten beschikbaar maken (Danny) De CI+ module moet je los kunnen kopen, niet alleen huren (R Lenior) Het basispakket moet je zonder decoder kunnen bekijken en moet waar beschikbaar uit HD-zenders bestaan (R Lenior, Danny) De zapsnelheid moet beter (W Smink) Klanten moeten een vast IP-adres krijgen (GJ Boer) Het analoge tv-signaal moet nog een tijdje in de lucht blijven (HM Bol) Het moet mogelijk zijn je eigen zenderpakket samen te stellen (J Roefs, GWH Rutte) Live tv kijken moet ook kunnen op Linux apparaten (R Kats) Alle zenders uit het abonnement moeten ook op desktop computer en laptop (via internet) te zien zijn (Vox, Mark van den Berg) Je moet op afstand opnames kunnen programmeren (Mark van den Berg) Het moet mogelijk zijn meerdere opnames tegelijk te maken (Mark van den Berg) Je moet internet los van televisie kunnen afnemen (Vox) Het moet voor alle klanten mogelijk zijn om de interactieve CI+ module te gebruiken, niet alleen bij Ziggo-klanten (Shine) Bij UPC kun je maar 2 decoders/modules in bruikleen krijgen, Ziggo gaat tot 5 smartcards per huishouden, dat moet blijven (Rene Diesveld) Je moet je e-mailadres kunnen behouden (L Bakker) Je moet je eigen apparaat kunnen blijven gebruiken (RHJ Uphoff, CPM Aarsen, CLH Noel) Dezelfde downloadsnelheden tegen dezelfde prijs graag (CJH Colee) Het analoge tv aanbod moet worden uitgebreid naar 30 zenders (Danny) Alle regionale zenders moeten in heel Nederland te ontvangen zijn (HG Beuker) Analoge tv moet worden afgeschaf (Free Spirit) Ik wil niet elke maand betalen voor een decoder in een huurmodel, ik wil zelf de apparatuur kopen (Free Spirit) UPC en Ziggo Wifispots moeten worden samengevoegd (JMJ Dinnissen) Er moet concurrentie komen op de kabel (RJ van Dijk Ir, J de Graaf, MargarethaJ) De tarieven voor bellen via de vaste lijn moeten omlaag (FW Heck, Free Spirit) Ziggo TV app ook voor zakelijke gebruikers en in het buitenland met HD-zenders (Danny)
Kun jij je hierin vinden? Of heb je nog andere wensen? Laat het me weten in een reactie!

Update 9 januari 2015:

Ik zie dat het nieuws over de eerste (tv-) aanpassingen bij Ziggo-klanten al besproken wordt. Net als de tariefswijzigingen per 1 maart 2015. De eerste veranderingen voor huidige Ziggo-klanten zijn inderdaad vanaf 5 januari begonnen. Ik ben benieuwd naar je ervaringen met dat 'nieuwe' kabelnetwerk van Ziggo. Laat daarover hier een reactie achter. Dank!

327 reacties

De Horizon app ondersteund sinds de fusie van Ziggo en UPC geen Apple Airplay (mirroring) meer.

Dus kunnen geen Horizon app gebruiken in combinatie met een HDMI kabel, Apple TV of ChromeCast naar een monitor of TV scherm.

We hadden net op de kinderkamers TV's neergehangen, omdat het doortrekken van de kabel niet mogelijk was, maar wel met hun iPad het beeld groter op hun TV konden weergeven.

Heeft bij UPC sinds het begin goed gewerkt, maar nu is het volgens Ziggo geblokkeerd.

Nu werkt niets meer !!!!!
ik kijk geen tv en gebruik geen telefoon, maar moet er wel voor betalen omdat dat in het pakket zit.

Waarom bied Ziggo niet alleen internet, voor tien euro per maand moet dat toch kunnen. Anderen bieden dat ook maar dan ben ik mijn emailadres kwijt

Reageer