Welke draagbare 'power station' het beste?

• 31 May 2021
  • 2 reacties
  • 355 Bekeken

Badge
  • Bondsbeginner
  • 1 reactie

Nu we deze zomer (hopelijk) weer kunnen genieten van een vakantie, bijvoorbeeld op een camping in Nederland of zelfs in het buitenland, vroeg ik me af wat de beste portable power stations (de grotere broer van de zogenaamde powerbanks voor bijvoorbeeld mobiele telefoons) zijn van dit moment. Ik had gehoopt om een test te kunnen vinden op Consumentenbond.nl, maar helaas. Zo zie ik o.a. de EcoFlow River voorbij komen op internet, maar bijvoorbeeld ook de Jackery Portable, de Goal Zero, Xtorm Portable Power Station, Landport AC50 (volgens mij zelfde als Bluetti AC50 en PowerOak PS6, maar dan met ander stickertje erop). Ook bij stroomuitval thuis kan zo'n power station handig zijn, of op plekken waar geen stroompunt beschikbaar is. Je kan er immers allerlei apparaten van stroom mee voorzien.

EcoFlow River 600

2 reacties

Ben je al iets wijzer geworden? Ben zelf ook erg benieuwd.

Badge

Ik moet eerlijk zijn, dat ik wel meer reacties op dit draadje had verwacht, maar dit is niet zo gebleken. Zelf heb ik, naar alle tevredenheid, de EcoFlow River 600 aangeschaft, na elders op internet meerdere reviews/tests gelezen te hebben en fora gevolgd te hebben. De EcoFlow biedt alles wat ik wil.

Reageer