Consumentenbond.nl

Welke goedkope smartphone vind jij goed?

Reputatie 2
Badge +3
Er zijn genoeg goede smartphones voor minder dan €300. We selecteren elk kwartaal de beste goedkope smartphones, maar er zijn meer interessante mobieltjes te koop voor weinig geld.

Ben jij tevreden over jouw 'goedkope' telefoon? Je kunt je review plaatsen in de smartphonevergelijker, maar laat ook hier weten welke smartphone hebt en waarom je er tevreden mee bent 👍

7 reacties

Reputatie 7
Ik heb trouwens een Moto g5 voor €200 en ik ben er bijzonder tevreden mee niet in de laatste plaats omdat ik net gezien heb dat hij Oreo krijgt.
Reputatie 7
Badge +7
Off-topic reacties zijn verwijderd door de beheerder.
Reputatie 6
Badge +6
Ik heb nu 3½ jaar de Wolfgang AT-AS45Q2, in 2014 gekocht bij de Aldi voor €189,-. Het merk is uit de handel en er is geen support meer. Mijn bijdrage heeft dus weinig nut. Behalve dat een supermarkt model mij prima bevallen is. Pas nu na 3½ jaar begint de batterij kuren te vertonen, maar verder heb ik er alles mee kunnen doen wat ik wou. Ik had prepaid zonder abonnement met alleen Wifi en GSM, kon buitenshuis overal bellen/gebeld worden en smsen. Met de wifi hotspots van Ziggo en McDonalds en winkelcentra van Carrefour had ik meer dan genoeg mogelijkheden om buitenshuis op internet te gaan. Het geheugen was wat beperkt, maar door wat weinig gebruikte apps eraf te doen ging het wel. Ik kon niet updaten naar nieuwere Android versies, dat vond ik achteraf wel jammer. Ik ben nu op zoek naar een nieuw toestel en volg de publicaties van de Consumentenbond.
Reputatie 5
Badge +7
Ik heb sinds een paar maanden de Samsung Galaxy A5 (2016). Ik wilde een telefoon met een relatief goede camera zonder de hoofdprijs te betalen. Ben er erg blij mee! Hij is ook supersnel opgeladen en er zit voldoende geheugen op om zware apps goed te te laten functioneren. Wat betreft de ingebouwde muziekspeler kom ik er alleen niet achter hoe ik nummers binnen een album op volgorde kan laten afspelen, hij lijkt alleen 'willekeurige volgorde' te snappen. Iemand een suggestie? Heb ondertussen een andere mediaspeler gedownload.

Reageer