Consumentenbond.nl

Wie heeft ervaringen met Selectsat IPTV?

• 12 augustus 2016
  • 12 reacties
  • 2220 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
  • Nieuwe deelnemer
  • 39 reacties
Hallo,

Selectsat biedt via IPTV honderden tv-kanalen die anders alleen per satelliet zijn te ontvangen.

Heeft iemand positieve/negatieve ervaringen met hun IPTV-abonnementen? Zijn er betere alternatieven?

Bedankt alvast voor je reactie.

12 reacties

we hebben nu een maand op proef nu al 3 weken aan het testen we hadden eerst super+ pakket die vonden we niet zo goed, nu hebben we surprise pakket die werkt heel goed. Ons ervaring tot nu toe is goed. Goede service.

We gebruiken MAG 256 die kun je ook bestellen via Selectsat.
Reputatie 1
Badge +2
Bedankt voor je reactie.

Intussen heb ik een Settop-box van FilmOn. Het voordeel daarvan is dat je eenmalig voor dat kastje betaalt (momenteel €105,80) en verder geen abonnementskosten hebt. Ook geen verzendkosten of invoerrechten uit de USA, want de verzending gaat vanaf Amazon Zwolle.

Nadeel is dat je geen Nederlandse kanalen krijgt en vrij weinig Europese. Maar wel alle Britse (commercieel + publiek) en daar gaat 't me om. Ook een nadeel van FilmOn is dat HD 1080p 60 Hz iets slechter beeld geeft dan ik zou verwachten. Bij films / nieuws valt dit niet op, maar bij sport (snelle bewegingen) soms wel. Positief is dat er geen haperingen in het beeld zijn.
oké ja ik ken het filmon prima ding werkt goed. Een kennis heeft die.
Mijn ervaring met selectsat.nl is erg slecht. Beslist geen bestelling plaatsen.
Reputatie 5
Badge +7

Geplaatst door jacobswart op Sep 22, 2016.

Hoi jacobswart, kun je misschien iets meer vertellen over je ervaring met selectsat.nl? Misschien hebben andere lezers daar iets aan, of kunnen ze je nieuwe tips geven.
ze hebben een telefonische bereikbaarheid opgegeven van 10 tm 12 en 14 tm 16, bij problemen zijn ze niet bereikbaar.laat ik een dag later iemand anders met een ander nummer bellen als nieuwe klant, ja hoor, erg hulpzaan. sales werkt goed, klantenservice is rotzooi als je problemen hebt.

Geplaatst door jacobswart op Sep 22, 2016.

Hoi jacobswart, kun je misschien iets meer vertellen over je ervaring met selectsat.nl? Misschien hebben andere lezers daar iets aan, of kunnen ze je nieuwe tips geven.

Geplaatst door Natalie Rosien op Sep 22, 2016.
Ik heb nu bij Rapidtv een abonnement genomen

Dat werkt perfect

eerste 2 weken alles werkt geweldig, dan stoppen ze werken zenders
nooooit meer its met selactsat! Al 4 maanden en nog steeds storing

👎

👎

👎
Hallo LAlemaal.

Ik heb iptvvan Online ,in het begin was het gewoon slecht enkele kastje ,afstand bedienningen ,monteurs langs geweest,updats.

niks hielp ,tot dat ze later een update hebben gemaakt van hun programma ,sinds dien werkt het goed ,je heb helaas niet zo veel zenders als via de satelite (door slechte ondergrond moest ik vaak de sateliet opnieuw afstellen )

dus tot nu gaat het IPTV wel goed( wel even afkloppen)
Heb goede ervaringen met Selectsat.

Set-top box Mag 254 en Mag 256.
Een verschil tussen die twee is mij nog niet opgevallen.

Heb enkele keren lastige vragen gesteld
(alleen per E-mail, telefonisch heb ik geen contact met ze gezocht)
en deze werden telkens vlot en correct beantwoord.

De geleverde IPTV-dienst (NL&BE plus) werkt goed.
(heb slechts een 30Mbit/s ADSL-lijntje met, gemeten, 15 Mbit/s).
Alleen, twee TV's betekent ook twee abonnementen
(maar daar kan Selectsat ook niets aan doen)!
Reputatie 5
Badge +7
@Palte Welkom op ons forum en leuk dat je je positieve ervaring hebt gedeeld!

Reageer