Beantwoord

Word voor Windows 10 kopen

• 3 April 2022
  • 8 reacties
  • 178 Bekeken

Een klein jaar geleden heb ik een goede 2ehands PC met Windows 10 gekocht. Bij een plaatselijk bedrijf dat 1-2 jarige PC opknapt en verkoopt.

Daarbij was geen MS office pakket, maar een open-office versie.

Goed werkbaar, tot nu toe. Door werk en studie ben ik veel in de weer met verschillende tekstverwerkingsdocumenten, waaronder nu een aantal Docx-documenten, en deze komen er niet werkbaar uit in mijn huidige open-office pakket.

Nu wil ik graag een goede word-versie, maar MS Office a € 149 is een beetje boven mijn budget.

Wie kan mij adviseren?

icon

Beste antwoord door pckrulllenbol 3 April 2022, 23:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Online zijn vele bedrijven te vinden waar u een licentie kunt kopen voor minder als 30 euro. En ja die werken gewoon goed, zijn legaal en u kunt gewoon updaten en krijgt alles wat u ook voor die 149 euro zou krijgen.

Even Googlen en klaar

Reputatie 5
Badge +5

B.v.: Goedkope Microsoft Office licenties (2019 & 2021) betrouwbaar en legaal? (softtrader.nl)

Reputatie 6
Badge +3

Ik lees studie. Als je student bent aan een school, kun je met heel veel korting licenties kopen. Bijvoorbeeld op slim.nl. Voor andere onderwijsinstellingen zijn nog andere  mogelijkheden.

Ik lees studie. Als je student bent aan een school, kun je met heel veel korting licenties kopen. Bijvoorbeeld op slim.nl. Voor andere onderwijsinstellingen zijn nog andere  mogelijkheden.

Ook na je 27ste kan je nog een studie volgen. Ik zit al op het dubbele...

Het lijkt erop dat je alleen als bedrijf hier een goedkope licentie kan kopen. Niet als particulier. Of ik vul iets verkeerd in….

Reputatie 5
Badge +5

Heb zelf paar keer hier iets gekocht, als particulier: https://onlinekeys.nl/

Reputatie 6
Badge +6

@A.J. Backer Is het een optie voor jou om een gedeelde licentie te gebruiken?

Ik heb een paar jaar  geleden bij de aankoop van mijn computer met korting een Office pakket erbij gekocht.

Dat moet wel elk jaar verlengd  worden, maar ik kan er 10 licenties mee delen. Op telefoons, i-pad en computers.

Als ik een link doorstuur, kan diegene ook de licentie gebruiken en ik kan hem ook weer verwijderen.

Als jij in je vrienden of kennissen kring iemand kent, met zo’n pakket, kun je misschien delen wat aanzienlijk de kosten beperkt.

Het nadeel is als degene zijn abonnement stopt kan je jou bestanden waarschijnlijk niet meer bewerken!!

succes ermee.

Badge +2

Neem een abo op het hele officepakket. Dat kost mij 12 euro per maand en is maandelijks opzegbaar. Daar wel even goed op letten want Microsoft goochelt met abonnementen. Mogelijk trouwens dat dat alleen zakelijk kan.

Reageer