Youfone TV Comfort voldoet niet aan verwachting

  • 24 November 2020
  • 3 reacties
  • 464 Bekeken

Geen vraag of gesprek maar een waarschuwing voor anderen die Youfone TV Comfort overwegen.

We hebben sinds kort Youfone alles in 1 maar er zijn een aantal zaken die ons tegenvallen:

1. Opnames van commerciële zenders kunnen niet worden doorgespoeld. Bij terugkijken begrijp ik dit maar bij opnames niet. Een opname is nu eigenlijk hetzelfde als terugkijken.

2. Je ziet geen versnelde weergave bij het vooruitspoelen (opname of terugkijken). Het beeld blijft staan en dan moet je maar hopen dat je op de plek komt waar je uit wilt komen.

3. Je kan niet direct alle afleveringen van een programma opnemen. Dit staat wel in de handleiding maar de menu opties zijn ondertussen veranderd.

4. Terugkijken is niet direct mogelijk. Het kan een dag duren voordat je een programma kan terugkijken. Dit is wel erg lang. Bijv.: we willen een programma terugkijken die net 10-30 minuten is afgelopen.

5. Verder kijken van een opname die je eerder een stuk hebt bekeken kan niet

Alles bij elkaar valt dit product behoorlijk tegen. Het zijn vrij basale functionaliteiten waarvan je mag verwachten dat het in het product zit en dat werkt wel bij de concurrenten bijv. Ziggo, Budget alles in 1, KPN.

Bij het bestellen heb je 14 dagen bedenktijd maar die geldt vanaf het moment van bestellen niet vanaf de levering waardoor je er aan vast zit.

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

@Deborah12 wat vervelend zeg. Je zou je klacht hierover ook kunnen indienen op https://www.klachtenkompas.nl/klachten/intake/kies-bedrijf?icmp=home_cb_klachtenkompas

 

Groetjes Shana

 

Hier dezelfde problemen, ook start mijn kastje midden in een uitzending opnieuw op. Helaas kom je niet meer onder je abonnement uit want de bedenk tijd is al om voor je alles hebt ontdekt .Dit is al een nieuw kastje want het eerste kastje heeft het 1 dag gedaan en toen kwam er een Android poppetje in beeld uiteindelijk 2 weken zonder tv gezeten , kastje moest teruggestuurd worden naar een adres dat ze erbij deden in een brief koste me nog geld ook en uiteindelijk kwam hij terug naar mijn adres ,nooit opgehaald door youfone. Na bellen zeiden ze dat het naar een antwoord nummer moest ,terwijl er een brief met adres bij zat waar het defecte kastje heen moest. Geld ben ik kwijt en 2 weken zonder tv word ook niet gecompenseerd. Slechte service en slechte maatschappij, maart loopt m’n contact af en stap ik over van deze ellende !!!! Youfone niet doen!!!!

Ik heb helaas het Forum niet gelezen.

ik heb sinds 1-2-2021 youfone en ervaar precies dezelfde problemen. Het is toch heel raar dat als je iets opgenomen hebt dat je het niet kan doorspoelen en dat als je ergens stopt dat je het later verder af kan kijken. 
daarnaast hapert het nog al eens.

ik zou het liefst er gelijk weer van af willen. En ga ook kijken wat de mogelijkheden hier in zijn. Want er wordt gewoon een wan prestatie geleverd. 

Reageer