Ziggo afstandsbediening met voice control - ongevraagd

• 13 May 2022
  • 7 reacties
  • 259 Bekeken

Wat een waardeloze actie van Ziggo: ongevraagd vandaag een pakketje met een afstandsbediening in de bus gekregen. De mijne werkt nog prima en wat moet ik met voice control? Geen interesse! Ziggo had ook vooraf kunnen vragen of ik interesse had, maar nee … ongevraagde post die bij de milieustraat belandt dus. En dan heb ik het nog niet over degenen die het in de prullenmand gooien. Ben benieuwd hoeveel van deze apparaten ongewenst zijn afgeleverd. Die van mij is in ieder geval retour afzender gegaan. Hopelijk snappen ze dat wèl bij Ziggo.

7 reacties

Naast leveranciers die hun afspraken niet nakomen kun je inderdaad ook last hebben van leveranciers die iets doen waar je niet om hebt gevraagd. Heel irritant.

Je zou dit op het Ziggo Forum kunnen zetten. Daar is wellicht ook info te vinden over de zending. Bedoel je dat je een Ziggo Mediabox hebt waar de afstandsbediening voor is?

Reputatie 5
Badge +4

Welke Media box heeft u dan van Ziggo?? 

Een Samsung SMT G7400, maar dat doet er volgens mij niet zo toe. Ik heb niet om een andere afstandsbediening gevraagd, maar krijg deze ongewenst toegezonden.

Reputatie 6
Badge +4

Soms zijn er mensen die een foutje maken. Als dit soort zaken u zo op de kast krijgen, wat dan als er echt iets is? Bel ze en stuur dat ding terug, of vraag naar de reden.

Ook ongevraagd een voice control afstandsbediening toegestuurd gekregen. Eerder heeft Ziggo reclame voor deze afstandsbediening gemaakt, je kon hem gratis aanvragen. Blijkbaar hebben te weinig mensen daar gebruik van gemaakt. Nu gaat ie ongebruikt de la in. Zonde van de grondstoffen en voor de toekomst weer meer electronisch afval. 

Reputatie 6
Badge +6

ik heb ook Ziggo, gewoon de standaard AB die er bij geleverd was.

1 keer gratis dezelfde vervangen, omdat een knopje bleef plakken van de zenderkeuze.

Even gezocht bij de info van de voice control, zag ik, dat je ook kan vragen “wie is de mooiste van het land?”

Dat antwoord voor mij, is bij mij thuis.👸🏼

(wel even opletten dat mijn vrouw niet gaat “voice controllen” dan weet ik niet of er voor mij ook het juiste antwoord uit komt👹)😂🤣

Standaard AB is goed genoeg!

Reageer