Sinds twee weken houdt Ziggo ineens, voor mij, veilige mail tegen. Ik krijg al bijna 10 jaar email vanaf dit adres. Bij navraag bij dit adres vertelde men mij dat hun mail aan mij door Ziggo gebounced wordt. Hoe kan dit, en kan ik hier iets aan doen? Deze mails zijn nl, heel belangrijk voor me. Ziggo zegt mij niet te kunnen helpen.
Beste antwoord door Aardvark
Zou ook zomaar aan Ziggo kunnen liggen hoor… De laatste tijd lopen ze enorm te kloten met hun spamfilters: ik krijg sinds een aantal weken tientallen spammails per dag (en nee, ik ben ICT Manager dus ik weet dat ik niet op elke link moet klikken of zomaar alles moet downloaden). Gevolg is dat ik elke dag bezig was nieuwe afzenders aan het spamfilter toe te voegen (die vervolgens ook nog eens niet altijd werken!) voor mail die zo duidelijk spam is dat ik wel eens het gevoel krijg dat er helemaal géén spamfilter actief is bij Ziggo.
En dat is niet nodig, Ziggo!! Bij ons op de zaak beheer ik onze anti-spam software, en 150 man krijgen in een maand minder spam binnen dan ik dagelijks in mijn Ziggo-mailbox.
Ben nu dus bezig alle contacten over te zetten naar mijn Outlook.com adres.