Bij het aanvragen/overstappen naar Ziggo ruim een half jaar terug kreeg ik korting voor de eerste 6 maanden lidmaatschap. Hierbij heb ik direct aangegeven, dat ik geen gebruik wilde maken van hun grote Mediabox met interne HDD. Mij is na contact met hun vertelt, dat dit pas na deze 6 maanden vervangen kon worden door hun goedkopere standaard ontvanger. Dit is dezelfde welke je als extra ontvanger kan gebruiken. Twee weken terug heb ik eerst geprobeerd telefonisch contact te maken, maar na 10 minuten wachten opgehangen. Vervolgens 2 e-mails verzonden en geen antwoord ontvangen.
Hierdoor ben ik van mening dat zij onnodig teveel kosten rekenen aan hun consumenten, wat elk jaar toch wel €150 onnodig verlies is. (Rekenvoorbeeldje: minimaal een miljoen abonnees is al €150.000.000 lekker extra winst voor hen..... )
Ik wil hiervan af en gewoon de standaard ontvanger tegen een goedkoper maandelijks abonnementstarief gebruiken.
Wie heeft er advies voor mij en hoe krijg ik dit z.s.m. voor elkaar?