Consumentenbond.nl

ziggo vaste telefonie

• 6 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Wie heeft er naar aanleiding van een nieuw product van ziggo geen vaste telefonie meer ?

3 reacties

Bedoel je dat de vaste telefonie ineens niet meer werkt na een overstap? Of heb je bewust voor een ander pakket gekozen zonder telefonie?
Na activatie van mijn mobiele abonnement werkte mijn vaste lijn niet meer . Ik heb ook nu een abonnement voor onbeperkt bellen in Nederland naar vast en mobiel.

Probleem is dat bij toevoegen van nieuwe producten de vaste lijn door een fout bij Ziggo op niet geregistreerd gaat. Ondanks dat de directie op de hoogte is gaat men toch door met verkoop extra producten en worden meer mensen gedupeerd. sommige hebben al 4 weken geen vaste lijn meer.
Dus het scenario is dat je vaste telefonie hebt en er dan mobiel bij neemt en dan houdt de vaste telefonie er mee op. En vervolgens wordt het probleem dan niet verholpen. Hoelang geleden heb je de storing gemeld? Heb je een schriftelijke reactie van Ziggo op mail of twitter?

Edit: Ik heb nog even verder op internet rond gekeken, mag ik vragen waar u gevonden heeft dat mensen al vier weken geen vaste lijn hebben en de directie daarvan op de hoogte is?

Na activatie van mijn mobiele abonnement werkte mijn vaste lijn niet meer . Ik heb ook nu een abonnement voor onbeperkt bellen in Nederland naar vast en mobiel.

Probleem is dat bij toevoegen van nieuwe producten de vaste lijn door een fout bij Ziggo op niet geregistreerd gaat. Ondanks dat de directie op de hoogte is gaat men toch door met verkoop extra producten en worden meer mensen gedupeerd. sommige hebben al 4 weken geen vaste lijn meer.

Geplaatst door P.K.G.A.T. Frusch op Okt 6, 2015.

Reageer