Consumentenbond.nl

Zou jij een budget tablet kopen?

• 14 april 2015
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Goedkope budget tablets vind je al vanaf €50, maar echte toppers zijn dit natuurlijk niet. De bouwkwaliteit, schermen en snelheid zijn meestal niet om over naar huis te schrijven. Toch zijn er misschien best leuke toepassingen voor te bedenken. Zou jij er een kopen?

Of heb je misschien al een budget tablet? Dan zijn we benieuwd naar je ervaring!

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Afhankelijk van het besturingssysteem, schat ik in ieder geval voor ik iets koop in hoe groot de kans is dat de leverancier nog vaak met updates voor het besturingssysteem zal komen en/of dat 'de community' er een OS voor heeft/maakt. Bij Android (dat veel voordelen biedt) is een nadeel van het feit dat er veel aanbieders zijn, dat velen daarvan niet lang met nieuwe versies komen.

Ik betaal verder graag iets meer voor een kleinere kans dat er wat mis is (DOA) of snel gaat, betere service, iets degelijker componenten/build, iets hogere snelheid en kwaliteit van bv scherm, camera en touchscreen etc. Ik zoek wel naar een goede prijsprestatie-verhouding, en dan schuw ik geen in Nederland onbekende merken (bv ZTE en relatief lang geleden ook Huawei) of bestellen in het buitenland (bv China).

Reageer