Zwart scherm in hoofdmonitor

• 26 April 2022
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Ik heb onlangs een probleem gehad waarbij mijn hoofdmonitor zwart wordt wanneer ik een game open en met die monitor interageer. Vroeger kon ik het tijdelijk repareren door op WIN + P te drukken, alleen het tweede scherm te selecteren en vervolgens terug te gaan om uit te breiden. Nu ik mijn pc heb teruggezet naar de fabrieksinstellingen, werkt deze methode niet meer. Ik heb mijn stuurprogramma's bijgewerkt en de juiste AMD-stuurprogramma's geïnstalleerd. Ik heb geprobeerd de energie-instellingen en al het andere te wijzigen, maar niets lijkt te werken. Ik ben niet super technisch onderlegd en ik kan het me niet veroorloven om een ​​nieuwe grafische kaart te kopen als dat het geval is. Ik vraag me alleen af ​​of iemand een oplossing weet? De specificaties staan ​​hieronder vermeld: Intel(R) Core(TM) i7-4790K CPU @ 4,00GHz 8,00GB RAM 64-bit Radeon RX 570-serie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Onder instellingen moet je dubbele monitor kiezen. Daarna de hoofdmonitor tot 1e monitor maken.

Hij is teruggevallen naar enkele monitor waarbij de tweede monitor de hoofdmonitor is geworden.

Google is je beste vriend. Type:

How to choose two monitors

How to change primary and secundary monitor. 

en lees wat er staat.

Ik heb onlangs een probleem gehad waarbij mijn hoofdmonitor zwart wordt wanneer ik een game open en met die monitor interageer. Vroeger kon ik het tijdelijk repareren door op WIN + P te drukken, alleen het tweede scherm te selecteren en vervolgens terug te gaan om uit te breiden. Nu ik mijn pc heb teruggezet naar de fabrieksinstellingen, werkt deze methode niet meer. Ik heb mijn stuurprogramma's https://9apps.ooo/ bijgewerkt en de juiste AMD-stuurprogramma's geïnstalleerd. Ik heb geprobeerd de energie-instellingen en al het andere te wijzigen, maar niets lijkt te werken. Ik ben niet super technisch onderlegd en ik kan het me niet veroorloven om een ​​nieuwe grafische kaart te kopen als dat het geval is. Ik vraag me alleen af ​​of iemand een oplossing weet? De specificaties staan ​​hieronder vermeld: Intel(R) Core(TM) i7-4790K CPU @ 4,00GHz 8,00GB RAM 64-bit Radeon RX 570-serie

I got this,..

Ik heb onlangs een probleem gehad waarbij mijn hoofdmonitor zwart wordt wanneer ik een game open en met die monitor interageer. Vroeger kon ik het tijdelijk repareren door op WIN + P te drukken, alleen het tweede scherm te selecteren en vervolgens terug te gaan om uit te breiden. Nu ik mijn pc heb teruggezet naar de fabrieksinstellingen, werkt deze methode niet meer. Ik heb mijn stuurprogramma's bijgewerkt en de juiste AMD-stuurprogramma's geïnstalleerd. Ik heb geprobeerd de energie-instellingen en al het andere te wijzigen, maar niets lijkt te werken. Ik ben niet super technisch onderlegd en ik kan het me niet veroorloven om een ​​nieuwe grafische kaart te kopen als dat het geval is. Ik vraag me alleen af ​​of iemand een oplossing weet? De specificaties staan ​​hieronder vermeld: Intel(R) Core(TM) i7-4790K CPU @ 4,00GHz 8,00GB RAM 64-bit Radeon RX 570-serie

Hoogstwaarschijnlijk zou het probleem worden opgelost door het stuurprogramma van het apparaat bij te werken. Maar je zei dat deze oplossing niet kon werken. Hoe dan ook, er zijn enkele soorten methoden die u kunnen helpen om het probleem op te lossen. Ik vond dit artikel na een snelle zoektocht. U kunt het controleren.

Reageer