123inkt: slechte service

• 27 August 2021
  • 12 reacties
  • 155 Bekeken

Ik had per mail een kortingscode van 10% gekregen, maar die was ik kwijt. Ik bellen met 123inkt en die vertelde me dat ik in de opmerkingen bij de bestellingen dat er bij mocht zetten en dan zou het worden geregeld.

Na bestelling wordt ik gebeld door een medewerkster dat de korting niet door kan gaan omdat die niet op labelprinters wordt gegeven.

Ik zei dat ik er al vanuit ging dat ik die korting zou krijgen, maar mevrouw zei dat ze dat niet kon doen. Ik uitte mij ontevredenheid en heb gevraagd om de order dan te annuleren. Deze werd ook direct geannuleerd. Ik heb daarna gevraagd om mijn hele account te annuleren omdat ik geen klant wens te zijn van 123inkt. en dit ging ze ook regelen. Ook aangegeven dat ik vaste klant ben en dat ik dit jaar nog een hele hoop ga bestellen vanwege de lancering van mijn nieuwe website.

Mevrouw interesseerde het allemaal niet. ZEER SLECHTE SERVICE. ZO KAN JE JE (VASTE) KLANTEN GEWOON NIET BEHANDELEN!

12 reacties

Ik heb die mail ook gehad.
Er staat: “U profiteert nog t/m 12 september van 10% korting op meer dan 12.000 school- en kantoorartikelen.”
Bij alle artikelen die het betreft, staat voor de prijs: 10% korting.

Ik begrijp uw boosheid niet?

Dan moet je die wortels ook niet in je ogen stampen en goed lezen. 

Het gaat erom dat de medewerker die ik sprak mij vertelde in de opmerkingenveld te benoemen om de 10% te verkrijgen. Even later belt een aandere medewerker mij op dat de korting niet doorgaat. Daarna is voor mijn gevoel niet genoeg gedaan aan klantvriendelijkheid en klantbehoud. 

GEWOON SLECHT

ZEER SLECHTE SERVICE. ZO KAN JE JE (VASTE) KLANTEN GEWOON NIET BEHANDELEN!

Altijd vervelend als je dreigt als klant te vertrekken als ze je je zin niet geven en ze dan, dat is dan jammer zeggen. Aan de hoofdletters te zien gaat het verwerkingsproces nog wel even duren.

Badge +5

Hi @Gebruiker1549644589 en welkom op ons forum. Vervelend zeg, kan me voorstellen dat dit niet is wat je had verwacht. Ik zie een aantal klachten over 123inkt op Klachtenkompas. Misschien dat je nog via het Klachtenkompas samen naar een oplossing kunt zoeken :relaxed:  

Op dit forum proberen we elkaar te helpen. We vinden de sfeer daarom erg belangrijk en willen het gemoedelijk houden. We vragen daarom om het wel constructief te houden en op een respectvolle manier met elkaar te communiceren  :wink:  

Reputatie 4
Badge +3

Ik ken 123 inkt en zijn broertjes en zusjes als een heel klantvriendelijk bedrijf. Ik koop er graag. Niet altijd de goedkoopste, maar zeker goed en met een goede klantenservice voor als er wat is. Kom ik op het punt dat zelf over een goed bedrijf klachten binnenkomen.

Reputatie 4
Badge +3

Ook ik ben vol lof over hun service

Klanten die roepen dat ze zo'n goede klant zijn en veel willen bestellen kun je sowieso maar beter kwijt zijn. Dat is echt een vorm van chantage om je zin te krijgen. Gezien hun grote klantenbestand zullen ze u niet missen.

Het probleem is dat u iets wil bestellen waarop de telefoniste mee wil werken, vervolgens besteld u iets wat niet in de actie mee doet en wordt u ook netjes op de hoogte gesteld. Ook annuleren ze direct op uw verzoek........ligt dus niet bij 123 inkt

inmiddels heeft 123inkt mij benaderd en is het nu goed

Reputatie 4
Badge +3

inmiddels heeft 123inkt mij benaderd en is het nu goed

Hoe hebben ze dat dan gedaan, u heeft toch al uw gegevens laten verwijderen. Als ze die bewaard hebben zijn ze strafbaar. 

Ik had ze al benaderd. Geen zorgen

Reputatie 4
Badge +3

Maak mijn plaatje eens compleet.

U belt ze, wordt niet goed geholpen, vraagt uw gegevens te verwijderen.

Daarna benaderd u ze dus nogmaals waarna zij u weer bellen met een oplossing, klopt het zo?

Was nav een google review die ik had geplaatst en ze vroegen mij daar om mijn contact gegevens te mailen naar ze, om tot een oplossing te komen. Topic sluiten graag

Reputatie 7
Badge +4

we hebben de oplossing nog niet gehoord….. 

en topics worden niet gesloten, volgens mij. 

Reageer