Consumentenbond.nl

Aankoop bij Top Camping.nl niet geleverd

• 10 augustus 2020
  • 7 reacties
  • 395 Bekeken

Badge

Van: Top Camping™️
Verzonden: vrijdag 17 juli 2020 19:30

Onderwerp: Bestelling #1376 bevestigd

Top Camping™

Bestel #1376

Bedankt voor je aankoop!

Hallo Enny, we zorgen ervoor dat je bestelling gereed is voor verzending. We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden.

Je bestelling bekijken

of Bezoek onze winkel

Besteloverzicht

tvcss1ghmgb3u1wcxxsr-1768x1496_compact_cropped.jpg?v=1594461319

Liggende campingstoel - Default Title × 1

€39,99

Subtotaal

€39,99

Verzending

€0,00

Btw

€0,00

Totaal

€39,99 EUR

Aangepaste informatie

Als je vragen hebt, kun je deze e-mail beantwoorden of ons e-mailen op comfyhome.customers@yahoo.com

spacer-1a26dfd5c56b21ac888f9f1610ef81191b571603cb207c6c0f564148473cab3c.png

7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Je geeft niet veel informatie, kan de website al niet vinden, die bestaat niet (meer).

Ook vreemd dat er geen btw over zit, dat klopt in ieder geval niet.

Misschien “dropshipping” vanuit China?

Reputatie 7
Badge +4

ik zou de originele website ook wel eens willen zien, volgens mij is het simpel te achterhalen dat je daar niks moet kopen. mailadressen in Yahoo, Shopify als winkel, klinkt als dropshipping.

en als zo'n stoel uit china moet komen is 3 weken op zich niet heel raar.

Badge

Dank jullie wel voor jullie reactie.

Het vreemde is dat ik in het begin (na zo’n 3 weken) wel kon mailen op het mailadres comfyhome.customers@yahoo.com (dat stond onderaan de factuur om eventueel te mailen als ik vragen had), maar nu komen de mails onbestelbaar retour. Maar als ik klik op Topcamping-nl.com dan kom ik op de site shopify.com en daar kan ik niets vinden over een bestelling, dus ben ik bang dat het allemaal niet klopt. Maar wat zou ik dan nog kunnen doen?

Reputatie 5
Badge +4

Dank jullie wel voor jullie reactie.

Het vreemde is dat ik in het begin (na zo’n 3 weken) wel kon mailen op het mailadres comfyhome.customers@yahoo.com (dat stond onderaan de factuur om eventueel te mailen als ik vragen had), maar nu komen de mails onbestelbaar retour. Maar als ik klik op Topcamping-nl.com dan kom ik op de site shopify.com en daar kan ik niets vinden over een bestelling, dus ben ik bang dat het allemaal niet klopt. Maar wat zou ik dan nog kunnen doen?

Je kunt niets doen, de dropshippende vogel is weggevlogen. Blijft over een stoel te bestellen bij een betrouwbare webshop.

Ik heb exact dezelfde ervaring. Twee stoeltjes besteld (en betaald) en niets ontvangen. De mailadressen bestaan niet (meer) dus ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben. Is het mogelijk ergens aangifte te doen?

Ik heb exact dezelfde ervaring. Twee stoeltjes besteld (en betaald) en niets ontvangen. De mailadressen bestaan niet (meer) dus ik vrees dat ik mijn geld kwijt ben. Is het mogelijk ergens aangifte te doen?

Natuurlijk, bij de politie.

Ik heb net aangifte gedaan bij de politie. Waarschijnlijk zal er niet veel mee gebeuren, maar als anderen dit ook doen, is er misschien een kans dat er wel iets mee gebeurt. Je moet er wel even voor gaan zitten, want het kost best even tijd, maar ik hoop dat het helpt

Reageer