Beantwoord

abonnement beëindigen internetprovider



Toon eerste bericht

30 reacties

Het probleem zit ‘m bij Freedom internet, en niet bij een IPTV provider waar deze dan ook vandaan komt. Er zijn IPTV providers die werken met P2P wat blijkbaar geblokkeerd wordt bij Freedom Internet. XS4ALL had deze ondersteuning/porten open staan, waardoor deze IPTV providers wel werken. Ik heb nu hetzelfde ervaren met Freedom Internet, heb diverse IPTV providers en Streaming Providers i.v.m. testen (legaal voor de duidelijkheid). Een VPN Server die P2P of Streaming ondersteund zorgt er voor dat deze IPTV Provider wel werkt. Wellicht in de hoop dat Freedom Internet dit leest weet waar zij moeten zoeken. Het is toch een stukje Freedom die je wilt of niet, anders hadden we net zo goed bij XS4ALL/KPN kunnen blijven :P

@Sigmar 
Freedom is helemaal open en blokkeert niets.

Het enigste probleem, waar een kleine groep mensen last van heeft is dat het IPv4 adres als niet Nederlands wordt gezien. Dit komt door het tekort aan die adressen.
Het is ook triest, dat 23 jaar na invoering van IPv6 we nog steeds afhankelijk zijn IPv4
 

@Sigmar 
Freedom is helemaal open en blokkeert niets.

Het enigste probleem, waar een kleine groep mensen last van heeft is dat het IPv4 adres als niet Nederlands wordt gezien. Dit komt door het tekort aan die adressen.
Het is ook triest, dat 23 jaar na invoering van IPv6 we nog steeds afhankelijk zijn IPv4

Serieus, is dat het probleem? Wat een giller, maar dan is je IPTV provider ook niet erg klantgericht.

Reputatie 7
Badge +4

.
Het is ook triest, dat 23 jaar na invoering van IPv6 we nog steeds afhankelijk zijn IPv4
 

en welke beperkingen ervaren we hierdoor dan dagelijks? 

Dat alle mobile telefoons via NAT werken.
Ziggo heeft heel veel klanten alleen nog op IPv6 aangesloten en IPv4 verkeer gaat door een tunnel.
Dat kan een belemmering zijn voor thuiswerken.
Dat het hele internet dubbel uitgevoerd is, kost extra energie.

De meeste gebruikers merken er niet veel van.

 

Reageer