Ik ben zojuist overgestapt van xs4all naar Freedom.nl Wij hebben 2 IPTV kastjes die het perfect deden bij xs4all maar sinds de overstap het niet meer doen. Althans ze doen het niet via het internet van Freedom maar ze doen het wel via andere providers en zelfs via 4G
Freedom heeft getracht ze aan de praat te krijgen maar het lukt niet. Er wordt geen beeld doorgegeven.
Om deze reden willen we het abonnement per direct beëindigen maar Freedom zegt dat ik er een jaar aan vast zit want het kan alleen binnen 14 dagen na ondertekening beëindigd worden maar zolang ik niet aangesloten ben weet ik toch ook niet of iets werkt of niet? Het is 1 x mogelijk geweest om telefonisch contact te krijgen waarbij we te horen kregen dat we blij mochten zijn dat ze ons gebeld hebben.
nu is er helemaal geen contact meer. E-mail wordt niet beantwoord en als je belt krijg je een bandje te horen dat ze het te druk hebben om de telefoon te beantwoorden en dat je moet mailen.
Mag dit en staan ze hiermee in hun recht?
Beste antwoord door A. Deen
Bekijk origineel