Hallo beste leden,
Sinds december 2018 hebben wij een zakelijke abonnement bij belcentrale. Toen hadden wij 2 jarige contract getekend. Maar nu worden wij verteld dat onze abbonement tot 2021 is verlengt. Dat is door belcentrale zelf gedaan zonder onze toestemming of schriftelijk akkoord. Ook hebben wij geen mail ontvangen wat betreft bevestiging van contract verlenging. Volgens hun zijn wij 4 augustus 2019 telefonisch gebeld daarmee ook mondeling akkoord. Dit kan niet eens kloppen want ik was toen op vakantie. Als een abonnement wordt verlengt wordt er altijd gesprek opgenomen, dan willen wij dat horen. Maar dit mocht niet van hun omdat na 6 maanden van te tijd niet meer geluisterd mag worden. Als enige bewijsmiddel hebben zij zelf een email opgesteld van bevestiging over telefoongesprek wat niet eens gebeurd is.
Zij vertellen ons dat wij een abonnement hebben verlengt wat nooit door ons is gedaan
Beste antwoord door Luiks
Dan zou ik zeggen overleg een overtuigend bewijs dan zullen wij betalen
[je hebt daarmee gezegd dat je wel wilt betalen en kunt niet achteraf verweten worden niet te willen betalen) Als zij met een bewijs komen wat geen bewijs is, kunt u dat laten onderzoeken
Succes