accu e-bike na 1.5 jaar defect

• 21 March 2021
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Juni 2019, accu gekocht, als tweede accu wordt deze regelmatig gebruikt, omdat deze een grotere capaciteit heeft dan de originele. Een paar weken geleden gaat de accu stuk, geen ondersteuning en kan ook niet geladen worden. Aangeboden bij accuworld Apeldoorn, die hem heeft opgestuurd. Na week terug met de mededeling "geen garantie, onoordeelkundig gebruik". Nu heb ik hem zelf losgehaald en wat blijkt, er zit een aanslag achter in de accu bij een van de cellen. Deze aanslag komt van binnenuit en is dus mijn inziens een fout in een van de cellen. Wat mij vooral steekt is het feit dat de  accu is bekeken, dichtgemaakt en teruggestuurd zonder ook maar te praten over een coulanceregeling, maar simpel wordt volstaan met "hij is kapot en geen garantie". Het is geen ding van 25€.  Zo ga je niet met klanten om!!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Als consumenten staan we heel zwak in dit gebruikelijke systeem van slagers die hun eigen vlees keuren . Alleen bedrijven die eerlijk zaken willen doen , zullen een passende oplossing bieden . Soms is het heel lastig om de oorzaak vast te stellen . Dan zou inderdaadop zijn minst een coulanceregeling aangeboden kunnen worden . 

Reageer