Agressieve deurverkoop Caiway

• 26 April 2021
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Ondanks de sticker op de deur ‘geen verkopers’ belde een verkoper van Caiway aan om glasvezelkabel te promoten (en natuurlijk om mij als klant binnen te halen). Nadat ik ben op de sticker had geattendeerd gaf hij aan dat hij geen verkoper was en begon een discussie. Uiteindelijk heb ik ‘m zowat uit m’n voortuin moeten verjagen. Uiteindelijk droop hij af, zij het onder luid protest. Tijdens deze onaangename ontmoeting nam deze jongeman overigens de anderhalve meter afstand niet in acht. Toen ik telefonisch een klacht wilde indienen bij Caiway werd dit geweigerd! Hierop heb ik de zaak voorgelegd aan de Autoriteit Consument en Markt en nu ook op dit forum. Mijn ervaring met Caiway was overigens al slecht toen ik gedurende een jaar internet en TV afnam. Ik vond het waardeloos, evenals de klantenservice. 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

was gewoon de deur dichtdoen geen optie? nooit discussie/gesprek aangaan

De Autoriteit Consument en Markt voor een verkoper, gaan die daar óók al over?

Reputatie 7
Badge +6

Sterker nog , Deen . Ze roepen consumenten op , melding te maken van verkopers die zich niet aan de regels houden . Zag ik op www.consuwijzer.nl  Die sticker werkt bij mij prima . Zelfs geen Jehova Getuigen meer .  :yum: .  En als het toch gebeurt , ga ik naar de sticker wijzen en gaat de deur meteen dicht . Nooit een discussie aangaan is veel beter . 

@E.T. Wiersum

Ik wilde nog zeggen dat.bij mij, gewoon de deur dichtdoen, nog nooit gefaald heeft maar ik heb dan ook in geen eeuwigheid meer een Jehova aan de deur gehad. Dat melden bij de ACM kan ik niet vinden, alleen deuitleg dat blijvendrammen aan de deur niet mag.

Reageer