Consumentenbond.nl

Annulering werkblad keuken nieuwe regels

Vandaag heb ik bij de Keuken kampioen een keukenblad met spoelbak besteld. Ik had een hele mooie van de IKEA in m'n hoofd, maar dat kan niet in mijn huidige keuken. Nu iets besteld waar ik toch niet helemaal blij mee ben. Heeft de Mandenmakers groep nog steeds binnen 48 uur kosteloos annuleren? De Keuken kampioen hoort daarbij, maar volgens hun voorwaarden kost het me 500 euro.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ik ben bang dat dat de voorwaarden zijn waaronder je de koop hebt gesloten, als je niets anders op de bon hebt laten zetten.
Ik heb nog even op de site gekeken van Mademakers en zie geen andere voorwaarden, ook bij Keuken kampioen staan dezelfde voorwaarden.
Reputatie 6
Badge +6
Als u het online op afstand heeft gekocht en het is niet op maat gemaakt speciaal voor uw situatie, dan is er een wettelijke bedenkrijd van 14 dagen na ontvangst product waarbinnen u het zonder opgave van reden kunt terugsturen.
Reputatie 3
Badge +5
Hi @Zoekend, je kunt als lid ook altijd even contact opnemen met mijn collega's van de afdeling Advies. Zij zijn iedere werkdag van 8.30 tot 18 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer: 070 - 445 45 45. Succes!
Reputatie 7
Ik heb die voorwaarden niet gelezen maar als iets speciaal op maat is gemaakt en niet aan een ander kan worden verkocht lijkt het me een ander geval dan wanneer het om een standaardmaat gaat die kant en klaar binnen een dag kan worden geleverd.Helaas kun je doorgaans niet zien of er al iets op maat is gemaakt, voor het zelfde geld ligt er nog een tekening op een bureau zonder dat daar al iets mee is gedaan.
Dank voor de reacties. @Imke , ik ga vandaag even bellen. En @MrsJones ik heb de maren nog niet doorgegeven. Wat dat betreft is er nog niks.
Reputatie 3
Badge +5
Hi @Zoekend, ik hoop dat mijn collega's je vraag telefonisch hebben kunnen beantwoorden?
Zou je het antwoord dat jou hier het meest geholpen heeft kunnen aanvinken als 'Beste antwoord'? Zo help je anderen met dezelfde vraag ook met het snel vinden van een antwoord. Bedankt! 👍🏽

Reageer