automatisch lidmaatschap squla

• 19 February 2021
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

In 2012 een scula abonnement voor mijn zoon afgesloten. hij was toen 9.
Squla is voor kinderen van groep 1 t/m groep 8 (11-12 jaar)

Telefonisch in 2015 opgezegd. Mijn fout had schriftelijk moeten zijn.

Ware het,  dat ik er nu toevallig achter kom dat nu (2021) nog steeds € 9,-- per maand wordt afgetrokken. Mijn zoon is 18! Alles is mijn fout, maar…​​​​​​​
Squla ziet exact wanneer er geen gebruik meer wordt gemaakt van het account! Al meer dan 5 jaar!
Squla weet hoe oud de kinderen zijn bij inschrijven dus kunnen ook een melding maken als ze qua leeftijd ver buiten de categorie vallen die squla aan geeft. Groep 1t/m 8!

Waarom valt het niet op bij je bankafschrijvingen. Het wordt verwerkt via Ayden, een veel voorkomende betalingsafhandelaar van veel betalingen. Je ziet dus in je bank niet squla staan.

Ik heb hier een onprettig gevoel bij dat dit zo maar blijft doorlopen. Moet toch niet het bedrijfsmodel van squla zijn dat straks stilzwijgende pubers van ouder dan 20 jaar in je bestand hebt terwijl je doelgroep tot 12 jaar is.

Dus opgelet!

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

De oudste van.mijn zus had ook Squla, ze is inmiddels 18, haar zusje is 12 en gebruikt Squla redelijk veel.

Het is dus helemaal niet vreemd dat een account jarenlang doorloopt.

En bij de omschrijving in uw bankomgeving staat Squla wel vermeld ondanks dat er een betaalprovider tussen zit.

Ik ben groot voorstander dat consumenten veel rechten hebben maar ook hebben ze een eigen verantwoordelijkheid, ondanks dat het maar om 9 euro per maand gaat had dit toch wel moeten opvallen. Zeker daar ze bijna altijd op dezelfde datum afschrijven.

Reageer