Beantwoord

Bedenkingen over youfone.nl

• 6 October 2021
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Ben anderhalf jaar lid van youfone gratis bellen en 10 Gb…. Vorige week een extra  rekening bellen naar de rest van de wereld 109 euro.

Het vreemde is ik bel nimmer naar het buitenland...en mijn smart fone is niet gehackt.  kijk voor meer info

onder mijn naam via klachten compas . Toen ik me ging verdiepen over klachten over youfone schrok ik

zoveel klachten…..maar de meeste klachten waren over de hoge kosten bij data buiten de bundel .

Mijn contract is nog 9mnd. Ik zag dat in september ook al voor 17 Euro naar het buitenland is vermeld.

Oplossing van youfone wij zien dat van u toestel naar het buitenland word gebeld. dus u moet betalen ...Peter Pannekoek…ze tonen geen begrip en zijn erg kort door de bocht .

Wie o wie heeft ervaring met deze kwestie….en zijn er meer mensen de klos van deze oplichting van Youfone

icon

Beste antwoord door sandokanfirst 6 October 2021, 14:38

Bekijk origineel

6 reacties

de oude telefoon app  heb ik gewist

Dan kunt u toch nog steeds in uw belhistorie kijken en als ik Sandokan goed begrijp zouden de gegevens ook op de site van youfone moeten staan.

de oude telefoon app  heb ik gewist

helaas heb gister alles gewist vond geen verdachte nr

Wat heeft u gewist en waarom?

helaas heb gister alles gewist vond geen verdachte nr

Reputatie 4
Badge +4

Als je je baseert op klachten op klachtenkompas, dan is dat niet echt betrouwbaar. Daar staan tientallen keren dezelfde klacht onder hetzelfde account. Hoe dan ook, ik vraag me af of je al een keer op My Youfone hebt gekeken naar welke nummers er gebeld is, en of je daaruit wat kunt opmaken.

Wat ik wel begrijp uit de beschrijvingen is dat buiten de bundel bellen een verdienmodel is van Youfone. Zelf zou ik liever niet bij zo’n club willen zitten. Er zijn ook providers waarbij alles via de bundel wordt betaald, en waar je expliciet moet aangeven of je over je bundel heen wilt gaan. Dan kom je niet snel voor verrassingen te staan.

Heeft u al eens op uw toestel zelf gekeken in de belhistorie op die datum? 

Reageer