Zoals b.v. recht op uitbetaling bij niet opgenomen vakantiedagen. Ook de vermelding dat met eventueel recht heeft op ontslagvergoeding.
Misschien heeft de consumentenbond een pagina om nadere advies te kunnen raadplegen (link?)
Groeten van GdR.
Beste antwoord door Wendy van den Elshout
Dag @GdR ,
De Consumentenbond is er voor vraagstukken op het gebied van consumentenrecht maar niet voor arbeidsrecht, helaas. Je vraag kan ik hier dan ook niet doorzetten naar een collega. Heb je een rechtsbijstandsverzekering die je verder kan helpen misschien? Of heeft@Mevrouw Jones je al van alle benodigde info voorzien?
Je vraag heb ik wel nog even verplaatst naar Consument & Recht, omdat ik vermoed dat hij daar beter vindbaar is. Wie weet zijn er nog meer gewaardeerde communityleden die je verder kunnen helpen....?
Groeten
Wendy
Bekijk origineel
De Consumentenbond is er voor vraagstukken op het gebied van consumentenrecht maar niet voor arbeidsrecht, helaas. Je vraag kan ik hier dan ook niet doorzetten naar een collega. Heb je een rechtsbijstandsverzekering die je verder kan helpen misschien? Of heeft
Je vraag heb ik wel nog even verplaatst naar Consument & Recht, omdat ik vermoed dat hij daar beter vindbaar is. Wie weet zijn er nog meer gewaardeerde communityleden die je verder kunnen helpen....?
Groeten
Wendy