Bereikbaarheid TomTom

• 29 April 2022
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Onlangs heb ik een TomTom Camper besteld. Ik ben benieuwd wanneer ik 'm geleverd krijg.

Ik krijg op de site te zien: status - In behandeling. Verder niets. Ik probeer met TomTom contact hierover te krijgen, kansloos. Er worden irrelevante vragen gesteld en dito antwoorden gegeven in een zgn. Live Chat.

Je draait steeds in een kringetje rond. Als ik verder de reviews over het bedrijf zie,  die zijn niet te best.

Mijn vraag: Weet iemand, op de een of andere manier toch nog een manier om contact met ze te leggen?

Mij benieuwen….

Groet,

1. van Parreren

3 reacties

Bestellingen annuleren voor het bezorgen kennen veel bedrijven niet.
Zodra het in de orderstraat zit, moet je de bezorging afwachten en retour sturen.

Live chat kan soms ook een kwelling zijn.
Je krijgt eerst een robot die antwoorden geeft, waar je niets mee kunt.
Het is een kunst om de juiste vragen te stellen, dat de robot je gaat doorverbinden met een echte medewerker. “Ik wil een medewerker spreken” gaat vaak niet lukken.

Ik probeer mij voor te stellen hoe “irrelevante vragen en dito antwoorden” eruitzien als je vraagt waar je bestelling blijft. Is het “Weet ik niet"?

Anderzijds moet u een internet bestelling kunnen annuleren ook voordat die is geleverd en dat zou ik dan maar doen.

TomTom heeft mij 2 keer slecht geholpen met problemen met het navigatie systeem.
Het bedrijf doet al jaren alle moeite, om klanten zo slecht mogelijk te helpen.

Ik kreeg voorheen het advies van hun helpdesk om een brief te schrijven.
https://www.tomtom.com/careers/offices/amsterdam/
Ook dat is zinloos.

Reageer