bladcadeau tijdschriften bon

• 20 July 2019
  • 3 reacties
  • 2228 Bekeken

Ik heb een bladcadeau bon gekregen ,maar toen ik die wilde inleveren bleek die verlopen te zijn.
geldigheid staat op de site. Dit had ik niet gezien.
Ze hebben een coulanceregeling je kunt de eerste 6 mnd na vervaldatum je code nog omwisselen.
Hier was ik niet van op de hoogte.
Ik was 6 mnd en 9 dagen over de verval datum.
Dan zijn ze heel streng geen pardon.

3 reacties

Als er morgen een beweging opgang komt om alle cadeaubonnen te verbieden steek ik de vlag uit. Rotdingen vind ik het.
Ik kreeg voor mijn verjaardag 24 januari 2019 een bladcadeaubon twv 50 euro. Toen ik ging kijken op de site bleek dat deze per 1 februari 2019 niet meer verkocht werd. Ook bleek dat van de 150 items waaruit je kon kiezen er nog maar een goede 80 over waren, waaronder 4 versies van hetzelfde blad en meer van dergelijke herhalingen. Volgens de organisatie omdat contracten met uitgevers niet verlengd waren. Ze weigeren geld terug te geven.
Recent ben ik gaan kijken wat ik wel kon krijgen. Hiervoor moet je de bon openkrassen, de prijzen van de bladen worden niet op hun website geplaatst, ze zijn pas zichtbaar nadat je een bon hebt en de code kunt invoeren. De gever van de bon heeft dus geen weet van wat en hoeveel er gekocht kan worden.
Ik snap nu waarom. De prijzen die de uitgever hanteert zijn stukken hoger dan bij het rechtstreeks nemen van een abonnement. Ook zijn ze een stuk hoger dan bij het kopen van een kado-abonnement.
Mijn mails, aan Sanoma, worden niet beantwoord, na ontvangst van een bevestigingsmail en de belofte binnen 5 dagen te antwoorden.
Ik ga me nu tot de verkoper (de winkel) wenden om te vragen of ze wel weten wat ze verkopen en om aan te geven dat ze iets verkocht hebben wat nu niet meer bestaat. Ik ga er van uit dat de winkel (Jumbo) te goeder trouw is.
Wat kan ik daar verder mee? Zijn er soortgelijke ervaringen?
Reputatie 7
Dus je krijgt een bon en voor alles er omheen moet je op de website kijken. Handig als je zo'n bon aan je dementerende opa van 98 geeft.ik ben het eens met Deen, alleen boekenbonnen mogen wat mij betreft blijven.

Reageer