Consumentenbond.nl
Beantwoord

Cashback sloopdecrisis

• 11 september 2018
  • 4 reacties
  • 504 Bekeken

Hallo,

Bij het overstappen naar ‘T-Mobile internet thuis’ via ‘Sloopdecrisis’ was een cashback van €50 beloofd. Deze kreeg ik maar niet en kreeg ik maar niet en na ong. 8 mnd heb ik ze nagevraagd hoe dat nou zat. Ik kreeg op maandag 27-8 een mail terug dat ik het bedrag ‘volgende week vrijdag’ zou ontvangen (bijna 2 weken later dus). In de tussentijd kreeg ik nog een mailtje dat ze bij mijn rekeningnummer een foutmelding kregen, dus ik heb meteen mijn rekeningnummer gestuurd.
De bewuste vrijdag kreeg ik toch de €50 niet op mijn rekening gestuurd. De dag daarop heb ik ze daar weer over gemaild, waarop ik wéér het antwoord kreeg dat ze een foutmelding kregen bij mijn rekeningnummer!
Ik heb meteen geantwoord dat zij dan iets niet goed invoeren want het nr wat ik stuurde was correct en als bewijs heb ik een screenshot van mijn reknr (van mijn internet bankierenapp) meegestuurd en er bij gezegd dat ik er nu goed van baalde.
Alhoewel ze mij tot nu toe snel antwoordden heb ik op mijn laatste mailtje na 3 dagen niks meer weer gehoord.
Ik heb het vermoeden dat het vuile oplichters zijn, maar vraag me af wat mijn recht is?
Ik heb namelijk wel deze emailcorrespondentie.
icon

Beste antwoord door Wendy van den Elshout 14 september 2018, 12:28

Hai @Ellepp , heb je je geld inmiddels terug ontvangen? Anders is het misschien een idee dat je mijn collega's van Service en Advies even belt, want ik zie dat je lid bent van de Consumentenbond. Zij voorzien je graag en kosteloos van juridisch advies in deze zaak van de lange adem..... 070 - 445 45 45.
Laat je ons nog even weten hoe het afloopt?

Zijn er meer mensen die hebben meegedaan aan deze cashback-actie? En hoe liep dat af?

Groeten
Wendy
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Elke dag een mail sturen heeft meestal bij grote bedrijven niet zo'n zin: bij de afhandelde afdeling liggen misschien zoveel verzoeken dat het gewoon helaas even kan duren.

Maar misschien helpt het als u uw punt even meldt op klachtenkompas.nl !
Reputatie 4
Badge +5
Hai @Ellepp , heb je je geld inmiddels terug ontvangen? Anders is het misschien een idee dat je mijn collega's van Service en Advies even belt, want ik zie dat je lid bent van de Consumentenbond. Zij voorzien je graag en kosteloos van juridisch advies in deze zaak van de lange adem..... 070 - 445 45 45.

Zijn er meer mensen die hebben meegedaan aan deze cashback-actie? En hoe liep dat af?

Groeten
Wendy

Groeten
Wendy

Hoi Wendy,

Ik had ze er nog weer meerdere keren over gemaild en afgelopen weekend kreeg ik een reactie dat ze het bedrag deze week zouden overmaken (met nogmaals excuses).
Dat wilde ik even afwachten en vanmiddag eind vd middag stond het eindelijk op mijn rekening.
Tussen het moment dat ik er over navroeg tot het moment dat ik het geld kreeg heeft 4 weken gezeten en als ik het niet had nagevraagd zou ik het nooit hebben ontvangen.

Bedankt voor je helpende antwoord btw, daar zou ik zeker gebruik van gemaakt hebben als ik het geld deze week niet ontvangen zou hebben.

Vr.gr.
Elle
Elke dag een mail sturen heeft meestal bij grote bedrijven niet zo'n zin: bij de afhandelde afdeling liggen misschien zoveel verzoeken dat het gewoon helaas even kan duren.

Maar misschien helpt het als u uw punt even meldt op klachtenkompas.nl !

Aan dit antwoord had ik compleet niks.

Reageer