Bij het overstappen naar ‘T-Mobile internet thuis’ via ‘Sloopdecrisis’ was een cashback van €50 beloofd. Deze kreeg ik maar niet en kreeg ik maar niet en na ong. 8 mnd heb ik ze nagevraagd hoe dat nou zat. Ik kreeg op maandag 27-8 een mail terug dat ik het bedrag ‘volgende week vrijdag’ zou ontvangen (bijna 2 weken later dus). In de tussentijd kreeg ik nog een mailtje dat ze bij mijn rekeningnummer een foutmelding kregen, dus ik heb meteen mijn rekeningnummer gestuurd.
De bewuste vrijdag kreeg ik toch de €50 niet op mijn rekening gestuurd. De dag daarop heb ik ze daar weer over gemaild, waarop ik wéér het antwoord kreeg dat ze een foutmelding kregen bij mijn rekeningnummer!
Ik heb meteen geantwoord dat zij dan iets niet goed invoeren want het nr wat ik stuurde was correct en als bewijs heb ik een screenshot van mijn reknr (van mijn internet bankierenapp) meegestuurd en er bij gezegd dat ik er nu goed van baalde.
Alhoewel ze mij tot nu toe snel antwoordden heb ik op mijn laatste mailtje na 3 dagen niks meer weer gehoord.
Ik heb het vermoeden dat het vuile oplichters zijn, maar vraag me af wat mijn recht is?
Ik heb namelijk wel deze emailcorrespondentie.
Beste antwoord door Wendy van den Elshout
Hai @Ellepp , heb je je geld inmiddels terug ontvangen? Anders is het misschien een idee dat je mijn collega's van Service en Advies even belt, want ik zie dat je lid bent van de Consumentenbond. Zij voorzien je graag en kosteloos van juridisch advies in deze zaak van de lange adem..... 070 - 445 45 45.
Laat je ons nog even weten hoe het afloopt?
Zijn er meer mensen die hebben meegedaan aan deze cashback-actie? En hoe liep dat af?
Groeten
Wendy
Bekijk origineel
Laat je ons nog even weten hoe het afloopt?
Zijn er meer mensen die hebben meegedaan aan deze cashback-actie? En hoe liep dat af?
Groeten
Wendy