Dag allemaal,
Ik ben benieuwd naar het volgende:
Afgelopen week heb ik een zogenaamde complete talencursus besteld via een website. Deze cursus zou bestaan uit een online gedeelte (app), en een boek met audio CD's/MP3. Het bedrijf verkoopt dit ook afzonderlijk van elkaar. Je hebt de app niet nodig om het boek te volgen, of andersom.
Na de bestelling kreeg ik direct een code om de app te activeren (en dit heb ik ook gedaan), het boek zou de volgende dag verzonden worden.
Echter hoorde ik maar niks over het boek, het werd niet verzonden, en ik kreeg ook geen bericht of er iets anders aan de hand was. Zojuist gebeld met de klantenservice, en ze geven aan dat het boek in herduk is en dat het zeker een aantal weken gaat duren voordat het geleverd kan worden. De kosten voor het boek kan ik terugkrijgen, maar de kosten voor de app niet, omdat ik deze al geactiveerd heb.
Ik zou graag de kosten van het hele pakket terug willen hebben, zodat ik een ander compleet pakket kan aanschaffen ergens anders, maar dat willen ze dus niet. Ik had de bestelling namelijk überhaupt niet gedaan als vooraf duidelijk zou zijn dat boek niet leverbaar zou zijn.
Weet iemand hier wat mijn rechten zijn?
Alvast bedankt :)