Custom besteld artikel wordt niet geleverd, ook geen geld terug

  • 20 November 2018
  • 5 reacties
  • 412 Bekeken

op 8 maart heb ik een custom honkbalbroek voor mijn zoon besteld. de levertijd is 6 weken. Het is een grijze broek en het custom deel is een bies op de zijkant. niet zo heel erg bijzonder dus.

Ik ben al sinds september bezig om mijn geld terug te krijgen wegens geen levering. Ik krijg mijn geld niet terug omdat het een speciaal besteld artikel is. En steeds zeggen ze het komt er nu echt aan. Inmiddels bijna 9 maanden verder en nog steeds geen broek.
Ze weigeren geld terug te geven. Wat kan ik nu doen?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Helpt https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/levertijd/levertijd-bestelling ?
Reputatie 7
Badge +5
Meld het ook op klachtenkompas.nl

Klachtenkompas.nl is een initiatief van de Consumentenbond. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt. Zo kan iedereen zien of er klachten over bedrijven zijn en hoe die daar mee omgaan.
Reputatie 4
Badge +5
Hi @R.T. Haaitsma,
Is het inmiddels opgelost? We zijn erg benieuwd of het gelukt is!
Groet, Celine
Nee, ik word genegeerd. Heb al weer een e-mail gestuurd en geen enkele reactie.

Lid van de Consumentenbond.

 

Mail bericht van Rollatorshop te Breukelen naar aanleiding van onze reactie:

Rollator nog niet ontvangen.

25 mei jl. aankoop rollator .

tot  op heden nog niet ontvangen.

volgens Rollator. shop:  niet het juiste huisnummer.

Omdat  wij de zaak niet meer vertrouwen aan de shop gemeld

de rollator niet meer te willen ontvangen m.a.w. van de koop af te zien.

De bedenktijd 14 dagen vermeld. Het bedrag van € 188.85 teruggevraagd.

 

Nu een mail van Rollator shop:

MAILER-DAEMON@etrn.is.nl

Dit is alleen een waarschuwingsbericht.

  Uw bericht blijft in de serverwachtrij staan,

  de server zal proberen het opnieuw te verzenden.

  U moet nu niet proberen uw bericht opnieuw te verzenden. Vraag wat betekent dit??

Tevens:

Berichtbezorging naar 'info@rollatorshop.nl' vertraagd

SMTP-module(domein rollatorshop.nl) rapporteert:

 edge.werkonline.nu: geen reactie.

 

Deze shop staat niet op malafide adressenlijst!

Reageer