DHL parcel

  • 6 June 2019
  • 2 reacties
  • 555 Bekeken

Ik krijg het we hebben je gemist briefje om mijn pakketje later kunnen op te halen. Dus ik met het briefje ga naar de DHL service Pont om mijn pakket openhalen. Hier begin mijn ellende met DHL . Bij de service punt staat een DHL-locker en zonder pincode kan ik mijn pakket niet op te hallen dus bellen naar de klanten service. Daar zegen ze dat ik contact met de afzender van het pakje moet hebben, omdat daar hebben ze de pincode gestuurd niet naar mijn. Pakje was uit China heb ook meer dingen besteld dus weet niet precies over welke pakje het gaat precies.Dus nu kan kan ik fluiten naar mijn pakje want de krijg ik nu niet.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Plaats je klacht op Het Klachtenkompas van de Consumentenbond, DHL reageert daar altijd:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/dhl-express/details?companyId=4112d622-614f-42b9-bf90-4ba48cbbd3ab

Klachtenkompas.nl is een initiatief van de Consumentenbond. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt. Zo kan iedereen zien of er klachten over bedrijven zijn en hoe die daar mee omgaan.

Hetgeen ik bij een bedrijf had aangekocht zou door DHL worden thuisbezorgd. Ik kreeg een bericht waarin het te verwachten tijdspad van bezorging werd aangegeven en zorgde ervoor dat ik ook thuis was. Echter bij een pakket volg controle kreeg ik bericht dat de bezorger mij gemist had. Ik zou niet thuis geweest zijn. 
Ik haal geregeld wat spullen in huis die uitsluitend door gespecialiseerde bedrijven geleverd kunnen worden (ook vanuit het buitenland) en juist veel van die bedrijven doen zaken met DHL. 
Intussen ben ik (na het zoveelste ‘niet thuis’ bericht binnen heel korte tijd) compleet afgeknapt op de DHL ‘service’. In het verleden heb ik daarover bij DHL klachten achter gelaten, maar kennelijk hebben ze daar geen boodschap aan. 
Bij mij ontstaat het donkerbruine vermoeden dat ik niet de enige ben die niet tevreden is met de dienstverlening van genoemd bedrijf.  

Reageer