DHL parcel
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/dhl-express/details?companyId=4112d622-614f-42b9-bf90-4ba48cbbd3ab
Klachtenkompas.nl is een initiatief van de Consumentenbond. Op dit online klachtenplatform kun je gratis een klacht indienen. Doel is dat je samen met het betreffende bedrijf of instantie tot een oplossing komt. Deelname van bedrijven is vrijblijvend en alle klachten worden openbaar gemaakt. Zo kan iedereen zien of er klachten over bedrijven zijn en hoe die daar mee omgaan.
Hetgeen ik bij een bedrijf had aangekocht zou door DHL worden thuisbezorgd. Ik kreeg een bericht waarin het te verwachten tijdspad van bezorging werd aangegeven en zorgde ervoor dat ik ook thuis was. Echter bij een pakket volg controle kreeg ik bericht dat de bezorger mij gemist had. Ik zou niet thuis geweest zijn.
Ik haal geregeld wat spullen in huis die uitsluitend door gespecialiseerde bedrijven geleverd kunnen worden (ook vanuit het buitenland) en juist veel van die bedrijven doen zaken met DHL.
Intussen ben ik (na het zoveelste ‘niet thuis’ bericht binnen heel korte tijd) compleet afgeknapt op de DHL ‘service’. In het verleden heb ik daarover bij DHL klachten achter gelaten, maar kennelijk hebben ze daar geen boodschap aan.
Bij mij ontstaat het donkerbruine vermoeden dat ik niet de enige ben die niet tevreden is met de dienstverlening van genoemd bedrijf.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.