Mijn echtgenote en ik hebben in maart dit jaar twee nieuwe elektrische fietsen van het merk Koga gekocht bij een erkende dealer. De kosten waren bijna 4000 euro per stuk. Al snel ( na enkele weken) waren er bij haar fiets problemen. Schurende en lawaaierige remmen . Daarvoor is de fiets twee keer teruggeweest en pas bij de tweede reparatie was het grotendeels verholpen. Ook zat er een tik in het stuur waarvoor de fiets ook terug is geweest. Ook dat is na twee reparaties verholpen. Na deze reparaties gaf mijn echtnote aan dat in de trappers een afwijkende tik te horen was. De fiets is daarop weer terug gegaan en onderzocht. Het probleem leek opgelost. De fiets was toen 6 maanden oud. Gisteravond wilde mijn echtgenote vanaf haar werk naar huis fietsen en bij het vertrek brak de linker pedaal af. Zij kwam ten van en brak daarbij haar elleboog. Ze is nu waarschijnlijk een maand of twee niet in staat om haar werk in de gezondheidszorg te doen. Haar vertrouwen in de, toch dure, fiets is helemaal weg. Kan zij haar geld terug eisen of een andere fiets eisen? Dus geen reparatie maar vervanging. Zijn er verder nog mogelijkheden?
Beste antwoord door Gebruiker1644596728
Bekijk origineel