Goedemiddag,
in december 2020 bracht ik mijn fiets naar de zaak waar ik deze gekocht heb om een onderhoudsbeurt te laten geven. Daar kreeg ik te horen dat er een terugroepactie op de elektromotor liep. Die moest opgestuurd worden naar Italië.
Na een paar weken kreeg ik die terug. Vanwege het slechte weer heb ik er niet meer op gereden tot in maart 2021. Toen viel me meteen op dat de koppeling van de motor met een harde klap de ondersteuning door gaf. Zo duidelijk dat je het door het hele frame voelt en zelfs hoort. Deze klap was er niet voor deze wijziging.
Terug bij de zaak werd deze vervelende eigenschap gelukkig ook waargenomen en de fiets ging weer retour fabrikant.
Helaas moest ik deze procedure nog 2x doen, en allemaal zonder verbetering of oplossen van mijn klacht.
Ik heb de winkel nu gesteld dat ze binnen 3 weken de klacht moeten hebben opgelost. Als zij daartoe niet bereid of niet toe in staat zijn, dan wil ik of een vergelijkbaar alternatief, of ontbinding van de koop.
Tot nu toe wacht ik nog steeds op hun reactie, en staat mijn fiets in hun zaak.
Hoe moet dit nu verder??
Alvast bedankt voor jullie adviezen.