Garantie kapotte broek

• 12 July 2021
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

In maart een spijkerbroek gekocht bij de H&M, deze is na 4 maanden kapot gegaan bij de bil. Het lijkt alsof de buitenste laag losgescheurt is. Ik heb niet gemerkt wanneer dit gebeurt is. Ik heb nog een aankoopbewijs. Heb ik na een paar maanden nog recht op garantie? 

4 reacties

Ik zou gewoon naar de winkel gaan en vragen of het een productiefout is.

Reputatie 5
Badge +4

Gewoon proberen om een coulance-regeling te krijgen. Vriendelijk beginnen en alles eerlijk uitleggen vergroot de kansen. 

Reputatie 4
Badge +3

Een broek mag niet ‘zo maar’ kapot gaan na zo’n korte tijd. Dus als er zo maar iets losgelaten is, dan zou dat onder ‘garantie’ moeten vallen. Als u echter ergens aan bent blijven ‘hangen’, waardoor het defect ontstaan is, ligt dat hoogstwaarschijnlijk anders.

Badge +5

Hi @Lailaw welkom op de Community. Goede vraag. Op de vraag hoe dit juridisch in elkaar steekt kunnen mijn collega's van het advies team antwoord geven. Zij kunnen leden die een Geld en Recht of Volledig en Vertrouwd lidmaatschap hebben persoonlijk advies geven. Verder geven we algemene informatie over je rechten via onze pagina Garantie en Reparatie. Misschien heb je hier iets aan :wink: 

Reageer