Consumentenbond.nl
Vraag

geen geld terug en opdracht geweigerd

• 5 juni 2020
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Hoi. Ik wilde drukwerk laten maken (online). Helaas weigerde ze de opdracht. Ik had al wel betaald omdat het online ging. 
Nu stuurde ze mailtje dat er op de site staat dat ze het recht hebben om te weigeren en het geld te houden. 

Welke rechten en heb ik en welke stap kan ik ondernemen?

6 reacties

Je maakt me wel nieuwsgierig naar die voorwaarden, zoiets heb ik nog nooit gehoord, welke site is dat dan?

Pasdirect.nl

8.7. Pasdirect behoudt zich het recht voor op basis van het aangeleverde ontwerp (bijvoorbeeld een kopie van een identiteitsbewijs, valsificaties of maatschappelijk onverantwoorde ontwerpen), de bestelling niet uit te voeren.
8.8 Pasdirect.nl zal in geval van situaties geschetst in punt 8.7 niet overgaan tot het restitueren van het door u betaalde bedrag voor de opdracht.

Was een speelgoed ov pas voor een clIent. Incl specimen in het groot. 

Het staat er inderdaad, Mijn probleem is dat ze zelf beoordelen en dan eventueel profiteren en dat is nooit een goede zaak. Ik denk dat u nog eens flink kan discussieren maar als ze hun poot stijf houden zult u naar de kantonrechter moeten om die voorwaarde te laten vernietigen en dat lijkt mij niet te lonen.

Dank voor uw rea

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou als ze geen geld terug storten, ze waarschuwen dat u dan heel, heel veel antireclame gaat plaatsen. Zou me verbazen als ze zo gek op geld zijn of ze niet bakzijl halen als ze door hebben dat hun dat heel veel klanten en dus geld gaat kosten! Dus heel veel stof doen opwaaien!

Reageer