Geen reactie CB op hulpvraag.

• 23 January 2023
  • 8 reacties
  • 135 Bekeken

Beste CB,

Ik wacht al sinds eind december, begin januari op een reactie van jullie kant op een door mij ingestuurde hulpvraag. Ik kreeg als reactie dat het erg druk is en dat de CB achterloopt als het gaat om het verwerken van hulpvragen. Klopt dat? En zo ja, wanneer kan ik een reactie ( lees: hulp ) krijgen?

Dank u. 

8 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Dit is wel een ongelukkige periode, de week van kerst gebeurd er bijna nergens meer iets. Dus we zitten nu 3 weken verder.

Als de CB aangeeft achterstand door drukte te hebben hoeft.u daarover niet te twijfelen of dat klopt.

Ik hoop dat ze u binnenkort op weg kunnen helpen, misschien ondertussen een rechtsbijstandverzekering inschakelen?

Ik wacht de reactie van CB dan af. Rechtsbijstand afsluiten heeft nu geen zin omdat het een lopende casus betreft. Die pakt men dan niet op. En ik heb een uitgebreider lidtmaatschap bij de CB afgesloten voor dit soort vraagstukken.

Reputatie 4
Badge +3

Je moet niet vergeten dat C B ook een bedrijf is en geen liefdadigheids instelling, dus ook z'n centen moet verdienen

Reputatie 6
Badge +7

Beste CB,

Ik wacht al sinds eind december, begin januari op een reactie van jullie kant op een door mij ingestuurde hulpvraag. Ik kreeg als reactie dat het erg druk is en dat de CB achterloopt als het gaat om het verwerken van hulpvragen. Klopt dat? En zo ja, wanneer kan ik een reactie ( lees: hulp ) krijgen?

Dank u. 

Dit forum is natuurlijk de entree naar de Consumenten Bond, het visitekaartje van de CB.

De posters zijn in principe (bijna) allemaal onbezoldigd medewerkers, die geen hulpvragen aan de Consumenten Bond kunnen behandelen.

Er kan altijd een leuke discussie ontstaan en als de Moderatie meeleest is er kans dat er misschien iets eerder actie voor uw (urgent) probleem wordt ondernomen.

Goedemorgen,

Een dergelijke reactie past niet bij de visie en de missie van de CB. Ik hoop dan ook niet dat u het uithangbord bent van de CB want dan verliest zij rap leden. Als u de CB vertegenwoordigt en dergelijke uitlatingen doet naar alle CB leden, dan houd ik mijn hart vast. Ik koppel uw reactie dan ook terug naar de klachtencommissie van de CB. U hoeft niet meer te reageren op dit bericht. 

Excuses, ik veronderstelde dat Luiks bij de CB werkte. Ik zal mijn vraag van het forum verwijderen. Deze hoort hier niet thuis. Fijne dag. 

Reputatie 4
Badge +3

Is Luiks stout geweest en wordt zijn opmerking, die toch echt zo is nu verwijderd?

Gistermiddag CB gebeld en direct te woord gestaan en geholpen. 

Reageer