Consumentenbond.nl
Vraag

Geen toegang meer tot 24/7 fitness club

• 21 februari 2020
  • 2 reacties
  • 371 Bekeken

Ik had een abonnement afgesloten bij een 24/7 fitness. Toen ik achter stond met 1 betaling is mij alle toegang ontzegt. Ik heb dus effectief 6 maanden geen toegang gehad tot de fitness, aangezien ik deze achterstaande betaling niet had betaald.

Nu zeggen ze mij dat ik verplicht ben naar deze club te gaan voor het contract te ontbinden. Hiervoor moet ik eerst echter alle achterstaande betalingen nog betalen.

Ik heb meermaals aangegeven dat ik omwille van autopanne niet in de club zelf geraak en dat ik graag een rekeningnummer wou hebben met het openstaande bedrag dat ik nog moest betalen zodat ik dit via overschrijving kan betalen.

Mijn vraag is nu : moet ik betalen voor een goed waarvoor mij toegang al 1 maand ontzegt is?

Ben ik verplicht om in hun club zelf te gaan betalen? Dit voelt als een intimidatie tactiek.

Na meermaals dit te vragen via mail reageren ze totaal niet meer op mijn mails. Ik heb ook een standaardbrief gestuurd van opzeg van abonnement. Hier reageren ze ook totaal niet op.

2 reacties

De tijdlijn is niet duidelijk voor mij.

Heeft u een jaar contract afgesloten bij deze club? Welke maand is niet betaald.. is dat vorige maand of een maand 6 maanden geleden? Zijn de volgende betalingen wel voldaan?

Badge +8

Zou je misschien nog wat meer uitleg kunnen geven over de situatie, @Gebruiker1582274399:slight_smile:

Reageer