Geldigheid Voucher: Bastion hotel draait er omheen en geeft geen duidelijkheid

• 9 October 2021
  • 8 reacties
  • 89 Bekeken

Badge

Dagblad AD heeft een actie! Het aanbod is n voucher aanschaffen van 80 euro die recht geeft op een overnachting in een van de  hotels in de Bastion keten! 

We hebben n vaste datum en vast Hotel dat we  willen boeken voor een overnachting. 

Niemand geeft  de zekerheid dat ik mn Voucher in gewisseld kan krijgen voor die bewuste datum en hotel. Het is  dus een gok  of  er die nacht iets kan !!  de voucher is dan waardeloos weg 80 euro!

Op de site kan ik alleen zien of er een kamer is als ik eerst die voucher aangekocht  heb . je krijgt dan pas die code !

Waarom niet  gewoon transparant ! en kan ik mn voucher terug inleveren ! 

Dit voelt niet goed en heeft n  hoog  belazer gehalte 

8 reacties

Het is alleen jammer  dat  de advertentie  iets anders doet verwachten daar is men niet  transparant 

Daar heeft u gelijk in. Maar tenzij u denkt dat men de wettelijke grenzen inderdaad heeft overtreden lijkt mij de les toch vooral voorzichtig zijn met advertenties en checken of het inderdaad wel zo is als gesuggereerd. Zelf ben ik bijna advertentie blind, ik geloof vrijwel niets en dat kost mij ongetwijfeld kansen waar anderen wel van profiteren, maar dat is dan maar zo.

Badge

Het is alleen jammer  dat  de advertentie  iets anders doet verwachten daar is men niet  transparant 

Reputatie 4
Badge +3

Bastion draait er helemaal niet omheen: het is duidelijk dat u met het voucher geen garantie heeft dat er op een specifieke datum een specifieke kamer in een specifiek hotel geboekt kan worden. Dat is de essentie van dit soort aanbiedingen. Als u wel op die ene datum in dat ene hotel wilt verblijven, is deze aanbieding niets voor u. Daar bent u zo te zien nu ook achter. Maar dat is volgens mij geen reden om te klagen: u wordt niet gedupeerd.

Meneer Deen U heeft  waarschijnlijk niet begrepen dat de tekst  van AD zodanig is opgesteld dat men er in tuint. En onvoldoende de beperkingen heeft vermeld Geen transparante tekst en misleidend.

De voucher hebben we  niet aangeschaft ook al omdat Bastion niet aangeeft of er die boeking mogelijk is. Dat deze bedoeld is om de gaatjes op te vullen voor  slecht (?) draaiende hotels, daar hoeft de consument niet voor op te draven.

Nee dat klopt, ik dacht dat iedereen dat wist. Het heeft met slecht draaien niets te maken maar er zijn stapels zakelijk georiënteerde hotels die de weekeinden overcapaciteit hebben die ze met aanbiedingen proberen op te vullen. Maar dan kun je enkel boeken wat overblijft en als ze dan een weekend iets als een bridgetoernooi hosten kan het weer niet.

Badge

Meneer Deen U heeft  waarschijnlijk niet begrepen dat de tekst  van AD zodanig is opgesteld dat men er in tuint. En onvoldoende de beperkingen heeft vermeld Geen transparante tekst en misleidend.

De voucher hebben we  niet aangeschaft ook al omdat Bastion niet aangeeft of er die boeking mogelijk is. Dat deze bedoeld is om de gaatjes op te vullen voor  slecht (?) draaiende hotels, daar hoeft de consument niet voor op te draven.

Als je een datum en een hotel wilt moet je die gewoon boeken. Zo'n voucher is goedkoop omdat je de overgebleven plekken kunt boeken en klagen dat een aanbieding niet bevalt is flauwekul, niemand verplicht je zo'n voucher te nemen.

Reputatie 7
Badge +6

Altijd goed kijken naar de mitsen en maren bij aanbiedingen . Wie het onderste uit de kan wil riskeert het deksel op de neus . Een mooie aanbieding is inderdaad alleen mooi als je geen last hebt van de beperkingen . 

Reputatie 4
Badge +3

Deze aanbiedingen zijn zo goedkoop, omdat je niet op iedere datum en hotel  kunt boeken. Ze zijn voor mensen die het niet uitmaakt in welk hotel je komt en een beetje flexibel bent met de datum. Wat jij wilt kan waarschijnlijk niet en is dan ook niet aan te raden.

De hotels kunnen korting geven, omdat ze met deze acties op dat moment niet populaire hotels vol kunnen krijgen.

Reageer