Gewijzigde vlucht Corendon Airlines

• 16 October 2021
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Mijn man en ik hadden een vlucht geboekt bij Corendon Airlines. Op de dag van onze vertrek werden we geweigerd om met de vlucht mee te gaan. Er werd ons verteld dat onze vlucht gewijzigd was, dit was tevens niet met ons gedeeld. 

We konden met een ander vlucht wat 3 uur later was meegaan, maar we moesten bijbetalen. 

Dus niet alleen hadden we door Corendon Airlines vertraging om op onze bestemming aan te komen, maar we moesten dus ook bijbetalen. 

Sinds augustus probeer ik contact te maken met Corendon Airlines, maar we worden steeds van kastje naar muur gestuurd. Corendon is een ander bedrijf dan Corendon Airlines. En als je Corendon Airlines een mail stuurt verwijzen ze je door naar hun website waar je je voor moet aanmelden om een klacht te kunnen sturen. Maar hun website geeft steeds een foutmelding. 

Wie o wie is bekend met dit probleem en weet wat hieraan te doen? 

Alvast bedankt. 

1 reactie

Badge +5

@Jasmin83 Welkom op onze Community!

Jeetje, dat lijkt me lastig. De dag van jullie vertrek is dan echt heel anders gelopen dan jullie hadden verwacht. Misschien heb je nog iets aan onze webpagina vliegen en vluchtvertraging

Als je lid bent van de Consumentenbond kunt je ook contact opnemen met mijn collega's (070 445 45 45 ma-vrij tussen 08.30 en 18.00 uur).  Zij vertellen je graag wat je verdere rechten zijn.

Misschien dat er nog andere Community leden zijn die hetzelfde hebben meegemaakt of tips hebben?

Reageer