Consumentenbond.nl

Google play abonnementen stoppen

• 20 november 2020
  • 6 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Omdat ik bij Tele2 m'n mobiel abonnement nog niet kan opzeggen zit ik met dit rotbedrijf opgescheept. Ik heb een paar Google Play abonnementen. Ik betaal daar blijkbaar €30 voor, volgens oplichters Tele2. Als ik om specificaties vraag word ik naar Google verwezen. Er klopt niks van heb 1 abo van €1,79 per maand en 1 van €6,99, dat is het. Heb bij de juiste accounts gekeken. Ook op Google support gekeken en daar word je steeds doorverwezen, staat er 'neem contact met ons op', en je klikt op de balk, kom je weer op de hoofdpagina terecht. Vorige maand extra kosten van €20 waar men geen verklaring voor had. Ik had geen G4 aan staan of zoiets. Noodlijdend bedrijf misschien, maar dan nog. 

6 reacties

Dus u krijgt een rekening van Tele2 met een niet gespecificeerde post van €20 erop?

Reputatie 1
Badge +2

Alleen dat het van Google is, verder niks. Op een kassabon staat ook wat je precies gekocht hebt. Aangezien de factuur van Tele2 komt neem ik aan dat zij de 'kassabon' moeten leveren

En als u dan in Google kijkt voor dezelfde periode ziet u dat bedrag van €29,77 niet terug of niet gespecificeerd?

In de Google play app staan ‘Betaalmethoden’ via Tele-2 is daar een van.
Dan komt de Google rekening op de nota van Tele-2.
Je kunt die zelf aan zetten of intrekken.

Waarom je betaald, zie je in dezelfde app.
Bij account/transactieoverzicht zie je waar je geld aan besteed is.
Dat kan veel meer zijn dan een abonnement.
Zo staan er bij mij, aankopen van betaalde app's.
Maar dat kunnen ook boeken of films zijn.

Reputatie 1
Badge +2

Dit krijg ik te zien maar als ik ergens op klik gebeurt er niets 

Dat zijn de "methoden" maar er is toch ook een overzicht van betalingen?

Reageer