gratis artikel

Hoera, 10 jaar klachtenkompas!

  • 1 June 2022
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken
Hoera, 10 jaar klachtenkompas!
Badge +8
  • Community Manager
  • 2171 reacties

Ons Klachtenkompas bestaat 10 jaar!  En dat is zeker reden voor een feestje, want na 10 jaar groei is dit platform zeker een succes.

Meer lezen over Klachtenkompas? Bekijk dan dit gratis artikel uit de Consumentengids van juni 2022. Of lees meer in ons nieuwsbericht.

Heb je zelf wel eens gebruik gemaakt van Klachtenkompas? Praat mee!


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Mijn ervaring is: Na alle eigen acties, zonder oplossing.

Zij zoeken voor jou ook kontakt met het bedrijf. Geen contact, of bedrijf reageert niet op klacht.

Dan het Vinkje, klacht afgehandeld of opgelost.

Wel een feit dat zij soms een kortere weg hebben, maar of het altijd het resultaat geeft wat je verwacht.

Tellen de cijfers van “mijn” vinkje dan ook mee? voor alle opgeloste klachten?

 

Jazeker.

Na de gewone klachtenprocedure komt het Klachtenkompas.

Ik heb er 3 of 4 keer gebruik van gemaakt en in al deze gevallen heeft het geholpen.

Soms sluit een bedrijf de communicatie eenzijdig af en dan begin je gewoon een nieuwe klacht.

Ik vind wel dat de Consumentenbond geneigd is om veel te snel te vragen hoe het is afgelopen.

Maar zeker, er is wel degelijk reden tot wild gefeest: 10 jaar Klachtenkompas!

Ook ik zeg dus Hoera. Hoera, Hoera, Hoera!

Reageer