Ixxi accepteert geen cadeaubon bij bestellen Kalender

• 5 June 2022
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Ik heb een tegoed en kadobon van IXXI. Nu wil ik de kalender van € 50,= bestellen maar daar mag ik geen kadobon voor gebruiken. Ik begrijp niet waarom dat niet zou mogen. Ik vind de kalender al duur genoeg doordat er een tegoedbon voor foto's te bestellen bijzit. Maar zal dat dan de reden zijn dat je je cadeau-/tegoedbon niet mag inwisselen?

3 reacties

In de voorwaarden staat dit.
Niets over een kalender.

De IXXI giftcard waarmee producten kunnen worden aangeschaft (m.u.v. een giftcard of een product waarbij een giftcard bijgesloten is) is geldig volgens de op de kaart vermelde datum. Indien geen datum vermeld, is de kaart geldig tot 1 jaar na aankoop en exclusief te verzilveren in de IXXI webshop

Reputatie 7
Badge +5

dan klopt het toch?! bij een kalender zit een kadobon (= giftcard) en daar kun je de giftcard niet voor gebruiken

In de voorwaarden staat dit.
Niets over een kalender.

De IXXI giftcard waarmee producten kunnen worden aangeschaft (m.u.v. een giftcard of een product waarbij een giftcard bijgesloten is) is geldig volgens de op de kaart vermelde datum. Indien geen datum vermeld, is de kaart geldig tot 1 jaar na aankoop en exclusief te verzilveren in de IXXI webshop

Bedankt voor de duidelijke uitleg. Wel vind ik het vreemd dat ik daardoor mijn tegoed niet kan gebruiken. Zij kiezen ervoor om een gift card toe te voegen bij een kalender. Maar dat wordt dus wat anders uitzoeken. 

Reageer