Klacht Teker electronics

• 15 November 2018
  • 15 reacties
  • 1897 Bekeken

Mijn dochter heeft bij Teker electronics bluetooth oortjes besteld. Oortjes zijn superslecht. Webshop heeft geen retourbeleid. Ook geen e-mail of telefoon nummer. Via het contactformulier krijg je geen antwoord.
Waar kan ik reviews over deze webshop plaatsen om andere mensen te waarschuwen?

15 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Teker Electronics

Neem contact met ons op via een formulier.

Email adres: info@tekerelectronics.nl
Hoe bedoelt u dat de website geen retourbeleid heeft, het retourbeleid staat op de site. Er staat dan ook dat ze geen spullen retour nemen die geopend zijn, dat lijkt mij bij de rechter vernietigbaar maar daar moet je dan ook wel weer zin in hebben.
Inmiddels via mail gereageerd. Dus wie weet kan ik binnenkort dit topic verwijderen.
Reputatie 7
Is het met oortjes niet net zo als met haar-artikelen die om hygiënische redenen niet mogen worden geruild?
Als je snel geld wilt verdienen (Teker electronics) ten koste van je klanten dan verkoop je kennelijk oortjes. Je weet pas dat ze echt slecht zijn als je ze getest hebt. En je past je voorwaarden zodanig aan dat ze nooit retour gestuurd kunnen worden.
Oortjes zijn trouwens eenvoudig schoon te maken.
Ik ben trouwens verbaasd dat een bedrijf hier direct antwoord, maar via hun eigen site nogal op zich laat wachten.
Het neigt naar een mooi algoritme en een "trol".
Maar ik kan mij vergissen natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +5
Ik heb het bedrijf hier nog niet zien antwoorden. @Bleijswijk2
Reputatie 6
Badge +3
Ik zou oppassen. Lijkt me iemand die goedkope prullen in China besteld en die met een aardige marge door verkoopt.

Zeker met USB laders. De NVWA heeft er een aantal getest en toen bleek dat de meeste merkloze USB laders uit China ronduit gevaarlijk zijn. Je hangt aan 220V, dus die dingen moeten echt zorgvuldig ontworpen zijn.
Ik vind de waarschuwing (voor dit geval) volkomen onterecht want 'oortjes' vallen onder hygiënische producten en kunnen daarom niet retour. Kijk maar eens bij bijvoorbeeld MediaMarkt of Coolblue die nemen een dergelijk product ook niet retour, tenzij de verpakking ongeopend is.

Zelf zit ik echt niet te wachten op het ontvangen van uitgeprobeerde, kort of lang gebruikte 'oortjes'.

Dergelijke goedkope oortjes zijn ook te koop bij de Action.
Reputatie 6
Badge +3
De waarschuwing heeft wat mij betreft betrekking op de kwaliteit van die dingen. Je weet niet wat je koopt. Op Alibaba vind je soortgelijke voor minder dan € 1,00.
Mijn dochter heeft bij Teker electronics bluetooth oortjes besteld. Oortjes zijn superslecht. Webshop heeft geen retourbeleid. Ook geen e-mail of telefoon nummer. Via het contactformulier krijg je geen antwoord.
Waar kan ik reviews over deze webshop plaatsen om andere mensen te waarschuwen?

Beste Bleijswijk,

Ik heb u aangegeven dat wij gebruikte oortjes niet retour kunnen aannemen (hygiene/verzegeling). Ik begrijp dat u dit frusterend vind, maar begrijp ook dat wij een bepaalde retourbeleid moeten hanteren. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Teker Electronics
Ik zou oppassen. Lijkt me iemand die goedkope prullen in China besteld en die met een aardige marge door verkoopt.

Niks mis mee, dat heet handelen. Winkelketens doen niet anders dan inkopen en door verkopen. Kwaliteit kun je voor een paar euro niet verwachten.
Beste Teker, ik heb best begrip voor uw beleid dat oordopjes niet teruggestuurd kunnen worden. Andersom heeft u er vast begrip voor dat mensen het toch proberen. Niet alleen omdat de kwaliteit inderdaad pover is - zoals ik heb mogen ondervinden - maar vooral omdat zo ongeveer het eerste wat ik op uw site kiesjedeal.nl zie staan is: Gratis verzending - Gratis retourneren - 30 dagen bedenktijd. U adverteert met deze claims bij Google, u zet de boodschap ook centraal op uw insta-pagina. Staat er dan een waarschuwend woord op de pagina over airpods? Integendeel, ook onder de tekst waar de pods worden aangeprezen staat '30 dagen bedenktijd'. Het zou uw bedrijf sieren wanneer u klanten tijdens het bestelproces erop wijst dat dit niet - of in mindere mate - geldt voor 'hygiëneproducten'.

Hallo, mijn zoontje heeft 22 januari 2020 airpods besteld bij techcorner via internet. Nu heeft hij niks meer gehoord en de site van techcorner is nu plots uit de lucht. Ik heb gelukkig op de afschrijving gezien dat het geld naar teker electronics is overgemaakt een webwinkel in Rotterdam. Ik geef dus teker electronics nu nog een week de tijd om of zijn geld terug te storten of ik ga aangifte doen bij de politie van oplichting. Dus teker electronics laat iets weten anders doe ik aangifte.

Reputatie 7
Badge +8

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, maar er is dus een klacht gedeponeerd tegen de leverancier Teker Electronics. Zijn reactie is niet erg bevredigend, vanwege hygienisch retourbeleid.. Niets kan zo geprobeerd worden, niets kan retour. De vraag is of dit zo wel mag, een ander forumlid heeft al gereageerd. Dan kan nog de vraag gesteld worden wat is de totale waarde. Een artikel moet natuurlijk deugen, maar als de waarde nihil is, kan je klagen tot je een ons weegt. Als enige genoegdoening, het is ook geen reclame voor de leverancier. Groet Leo.

Teker Electronic/Imask.nl is een en dezelfde en is een grote *; pas op voor dit bedrijf, koop er nooit niets. 

Ik heb de spullen waar ik niet tevreden over was en verkeerd geleverd waren, netjes terug gestuurd en nooit mijn geld terug gehad.

Mensen wees aub gewaarschuwd, koop hier niets, tenzij je graag * wenst te worden.

*[Bericht gemodereerd door beheerder]

Reageer