KPN klantenservice - zeer positieve ervaring!

• 26 November 2022
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Tegenover de negatieve verhalen over KPN wil ik graag een zeer positieve ervaring  stellen:

Medio november 2022 lag ik ter revalidatie in de Beukenhof te Loosdrecht. Omdat een aantal administratieve zaken niet konden wachten tot mijn herstel vroeg ik mijn echtgenote onze laptop langs te brengen.

Door kennelijke  verbindingsproblemen ging het werken vanuit de kliniek aanvankelijk niet vlekkeloos. Op basis van eerdere ervaringen heb ik daarop per telefoon de hulp ingeroepen van KPN Klantenservice (0800-0402). De KPN-medewerker, die zich bekend maakte als "Pim",  heeft mij werkelijk met een indrukwekkende inzet en geduld succesvol langs alle mogelijke klippen en ondiepten van de mobiele telefonie geloodsd. In een ruim drie uur(!) durende sessie werd elk opduikend probleem met een indrukwekkend gemak en vanzelfsprekendheid getackeld.

De fles wijn die ik Pim daarna, als dank voor zijn inzet, wilde sturen werd vriendelijk maar beslist geweigerd.

Hilversum, november 2022

Rolf Hartzuiker

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben blij een positieve reactie over KPN te horen
Zelf heb ik helaas minder positieve ervaringen
Toen ik in 2017 mijn eengezindswoning verkocht ging ik in een appartement in een grote flat wonen van 419 woningen
Experia box werd van de verkochte woning meegenomen en door de monteur van KPN in de flat geinstalleerd
Toen begon de ellende, de verbinding die toen nog door KPN glasvezel werd genoemd, omdat er glasvezel tot de wijkkast gelegd was; in werkelijkheid DSL met koperdraad, was veel trager. Ik kon volgens de monteur een snelheidsverhoging krijgen voor hetzelfde geld. Daar heb ik mee ingestemd, maar dat bleek maar voor een half jaar te gelden; betaal nu €62,50 voor internet en bellen onbeperkt, verder niks
Heb nu sinds kort echte glasvezel maar snelheid is niet beter en heb ook al meerdere storingen gehad
Als je de klantenservice beld krijg je een chatbod die je verteld wat je allemaal moet uitproberen om het weer werkend te maken. Zou ik een proveider kunnen vinden die betaalbaar is met menselijke service, zou ik direct overstappen

Reageer