Tegenover de negatieve verhalen over KPN wil ik graag een zeer positieve ervaring stellen:
Medio november 2022 lag ik ter revalidatie in de Beukenhof te Loosdrecht. Omdat een aantal administratieve zaken niet konden wachten tot mijn herstel vroeg ik mijn echtgenote onze laptop langs te brengen.
Door kennelijke verbindingsproblemen ging het werken vanuit de kliniek aanvankelijk niet vlekkeloos. Op basis van eerdere ervaringen heb ik daarop per telefoon de hulp ingeroepen van KPN Klantenservice (0800-0402). De KPN-medewerker, die zich bekend maakte als "Pim", heeft mij werkelijk met een indrukwekkende inzet en geduld succesvol langs alle mogelijke klippen en ondiepten van de mobiele telefonie geloodsd. In een ruim drie uur(!) durende sessie werd elk opduikend probleem met een indrukwekkend gemak en vanzelfsprekendheid getackeld.
De fles wijn die ik Pim daarna, als dank voor zijn inzet, wilde sturen werd vriendelijk maar beslist geweigerd.
Hilversum, november 2022
Rolf Hartzuiker