Levenslange korting

• 12 July 2022
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Vraag over levens lang korting en toch verhoging gehad hoe zit dat ? Voor mij is gewoon prijs verhoging

.Het betreft een levenslange korting en omdat iedereen de euro verhoging vanwege indexering heeft heb jij tegenover de andere leden nog steeds de zelfde korting

6 reacties

Waar hebt u het over?
Korting op wat.

Op een abonnement  sport 

Korting is tov een referentie prijs. Die prijs kan op en neer en dan kunt u nog steeds korting krijgen.

Reputatie 3
Badge +4

@peeth Mijn collega's van juridisch advies kunnen je hier eventueel ook mee helpen. Indien je een lidmaatschap heb van de Consumentenbond, kun je altijd bellen naar de juridische ledenlijn via 070-4454545.  Zij zijn op werkdagen geopend tussen 8.30 -18.00 uur.  Mocht je geen lid zijn dan kan je hierover meer vinden op onze site.

Groetjes Shana

@peeth Mijn collega's van juridisch advies kunnen je hier eventueel ook mee helpen. Indien je een lidmaatschap heb van de Consumentenbond, kun je altijd bellen naar de juridische ledenlijn via 070-4454545.  Zij zijn op werkdagen geopend tussen 8.30 -18.00 uur.  Mocht je geen lid zijn dan kan je hierover meer vinden op onze site.

Groetjes Shana

Dus het moet eerst meer geld kosten om lidmaatschap en dan te horen dat ik pech heb

Foute reclame is het wel

Reputatie 6
Badge +4

Stel dat u 25% korting heeft op een abonnement van 100 euro, u betaalt dan 75 euro per maand.

Nu even heel extreem, stel dat het abonnement 150 per maand zou gaan kosten dan is het eerlijk om u 112,50 te rekenen. U krijgt immers dan nog steeds 25% korting. 

U heeft geen vaste prijs afgesproken maar een korting, prijs omhoog dan ook uw prijs omhoog maar u houdt uw korting.

Reageer